Gå til innhold

jan magnus E46 330cd


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg endelig fått somlet meg til å få laget en liten prosjekt-tråd.

bilen er en 2003 mod 330 coupe diesel (204hk )

planer for denne er litt småtteri nå i starten , fikk montert senk i dag 40-30. xenon kit for nær, fjærn og grøftelys litgger klart på posten. bilder kommer, soting skal på, men alt til sin tid.

chipping av bil utføres på tirsdag, det blir programvare fra O.CT tuning.

så etterhvertt blir det å montere csl eksteriør.. skal prøve å oppdatere med mye bilder utover :)

DSC00429.jpg

DSC00428.jpg

DSC00426.jpg

DSC00425.jpg

40-30 senkesettet som ble montert i dag :) kommer til å kjøpe senkeskåler hvis den ikke setter seg litt til...

DSC00430.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil!

"Litt" misunnerlig på motor og interiør :wink:

Hva vil CSL-eksteriør si? Hadde blitt rått med katbon panser, tak og bagasjeluke 8)

takk takk :) ekke alle som liker interiøret liko godt, men jeg syns det er veldig fint,

med csl mener jeg vel csl bakluke og frontfanger. om det blir carbon det er jeg ikke sikker på , jeg vet ikke om det blir litt for mye med cf panser, og om jeg ikke skal ha cf panser så bør jeg vel heller ikke kjøpe den csl bakluka i cf.. "less is more" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

sånn.. her har det vært stille som i graven fra min side en stund , men nå har det skjedd litt småtteri i det sste.

csl bakluke i carbon, haifinne i carbon. byttet ut det gamle eksos anlegget med hjemmelaget eksos uten lyddempere. filterinnsats og nye plugger pluss nye vinterfelger. må vel få tatt noen bra bilder av alt en dag jeg får tid, men til da så får disse holde. legger ved en video til sist med lyd av eksosen. :)

kommer nok til å handle csl eksteriøret etterhvert og men det blir nok ikke før våren.

DSC00587.jpg

DSC00589-1.jpg

sveise ltt eksos :)

DSC00586-1.jpg

DSC00579-1.jpg

DSC00582-1.jpg

så siste finnish

DSC00588.jpg

burde jeg kanskje få på en lyddemper bak her for å dempe turbolyden?

th_eksostest2.jpg

hvis ikke videoen virker her så linker jeg til youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt noe dårligere nå nei! Spenstig bil å gjøre dette med da :) Hørtes ikke ut som en raklete kjedelig diesel uten lyddempere nei. Kanskje litt mye turbolyd som du sa. Gleder meg til å se hvordan dette ender til våren.

God jul da :santa: Er jo plutselig julaften nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt noe dårligere nå nei! Spenstig bil å gjøre dette med da :) Hørtes ikke ut som en raklete kjedelig diesel uten lyddempere nei. Kanskje litt mye turbolyd som du sa. Gleder meg til å se hvordan dette ender til våren.

God jul da :santa: Er jo plutselig julaften nå.

neida går sakte men sikkert mot et stadig bedre resultat :)

ble veldig overasket over hvor bra motorlyd det ble, er spesielt tøfft ved pådrag. men skal se om jeg får montert en lyd-demper en dag og se hvordan lyden blir da.

god jul til deg og og alle dere andre her inne :) brått så var det julaften ja.

RIBBE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...