Bmw mann Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Prosjekt selges grunnet mangel på plass til å fullføre prosjektet. Litt historie: Det ble kjøpt inn M3 fra south carolina i USA for ca 2 år siden. 1996 modell. Dette er en light versjon av M3 med en M50 motor på 3.0l og 240hk. Usikker på dreiemoment, men den drar utrolig godt. På bilen finner du og alu dører samt. På en nettside fant jeg ut at denne M3 var 150 kg lettere enn en EUR M3. Vekt lettinga ligger forholdsvis i dører, taket uten takluke og motor. Bilen var da kjørt 140.000 og ingen ting etter. Bilen var skadet i framskjerm samt venstre bakskjerm og blitt kondemnert av Staten der nede. Bilen ble først fraktet til Telemark for å få gjort ferdig alt karosseri arbeid før fullførelse på et verksted i Stavanger. Her ble den stående uten og ble gjort noe med grunnet mangel på donor bil. Etter 1 år fant jeg en 318is 1992 modell som absolutt alt virket på, til en rimelig pris. Så ble det bestemt alt en annen kamerat her hjemme i Stavanger skulle gjøre karosseri arbeidet, så vi bestemte oss for flytte M3`n til Stavanger. Begge bilene kom først på plass på et svært lager med bukk hvor vi strippa alt på begge bilene og kastet det som var ubrukelig og det mest verdiløse. Vi byttet om understell på begge bilene. M3 skallet sto nå tomt uten noe som helst. M3 skallet ble levert til en som ville bruke taket. Så ble bilen flyttet ut fra verkstedet grunnet plassmangel for eieren og nå står jeg uten noen plass. Umulig og finne en rimelig plass i Stavanger området. Så derfor må jeg selge. Følger med masse utstyr, for å nevne noe: Fullt Rieger E46 kit for e36 med alt ink (nypris Gs-bildeler ca 60 000,- ) Fjernstyrt lambo dør kit med shaved door kit fra USA. Kvalitets produkt til 15 000,- Forsterkninger ( 1000,- koed.dk ) Sparco stabstag ( nypris 2500,- ) H&R justerbart på høyde hardhet understell Shaved bakluke med eletrisk heiser fra e46. Er utrolig masse mer som følger med. Skriv en mail med spørsmål. Kommer ikke på alt i farten. Oppdateres når jeg får tid og kommer på noe mer. Selges for langt under selvkost grunnet flytting! HASTER. PRIS 90 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Er det en M3 GT ? ettersom det er en lightversjon med aludører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Er det en M3 GT ? ettersom det er en lightversjon med aludører. Nei, GT ble ikke levert til USA, men du fikk kjøpt en versjon der borte, som de kalte "M3 lightweight" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Er det en M3 GT ? ettersom det er en lightversjon med aludører. Nei, GT ble ikke levert til USA, men du fikk kjøpt en versjon der borte, som de kalte "M3 lightweight" Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Bilder? I de 2 nederste linjer står det at bilder kommer når jeg kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 om du ikke har lyst å selge prosjektet så vet jeg kanskje om noen steder dere kan stå, men det blir da mot Bryne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 om du ikke har lyst å selge prosjektet så vet jeg kanskje om noen steder dere kan stå, men det blir da mot Bryne Har ikke lyst å selge i det hele tatt.. Men når jeg bor på randaberg blir det litt kjøring, og da blir det for litt mer arbeid og komme seg ut så langt.. Nesten 1 times kjøring hver vei :s Går alt for mye tid vekk i kjøring.. Men vi kikker fortsatt etter en plass. Det meste er opptatt, og det som ikke er dyrt og kreves butikk for å være lønnsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 ååå hoppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 hvor mye for alu innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 2000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 du har snart pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå