Gå til innhold

*SLETT MEG*


Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

Prosjekt selges grunnet mangel på plass til å fullføre prosjektet.

Litt historie:

Det ble kjøpt inn M3 fra south carolina i USA for ca 2 år siden. 1996 modell. Dette er en light versjon av M3 med en M50 motor på 3.0l og 240hk. Usikker på dreiemoment, men den drar utrolig godt. På bilen finner du og alu dører samt. På en nettside fant jeg ut at denne M3 var 150 kg lettere enn en EUR M3. Vekt lettinga ligger forholdsvis i dører, taket uten takluke og motor. Bilen var da kjørt 140.000 og ingen ting etter. Bilen var skadet i framskjerm samt venstre bakskjerm og blitt kondemnert av Staten der nede.

Bilen ble først fraktet til Telemark for å få gjort ferdig alt karosseri arbeid før fullførelse på et verksted i Stavanger. Her ble den stående uten og ble gjort noe med grunnet mangel på donor bil. Etter 1 år fant jeg en 318is 1992 modell som absolutt alt virket på, til en rimelig pris.

Så ble det bestemt alt en annen kamerat her hjemme i Stavanger skulle gjøre karosseri arbeidet, så vi bestemte oss for flytte M3`n til Stavanger. Begge bilene kom først på plass på et svært lager med bukk hvor vi strippa alt på begge bilene og kastet det som var ubrukelig og det mest verdiløse. Vi byttet om understell på begge bilene. M3 skallet sto nå tomt uten noe som helst. M3 skallet ble levert til en som ville bruke taket. Så ble bilen flyttet ut fra verkstedet grunnet plassmangel for eieren og nå står jeg uten noen plass. Umulig og finne en rimelig plass i Stavanger området. Så derfor må jeg selge.

Følger med masse utstyr, for å nevne noe:

Fullt Rieger E46 kit for e36 med alt ink (nypris Gs-bildeler ca 60 000,- )

Fjernstyrt lambo dør kit med shaved door kit fra USA. Kvalitets produkt til 15 000,-

Forsterkninger ( 1000,- koed.dk )

Sparco stabstag ( nypris 2500,- )

H&R justerbart på høyde hardhet understell

Shaved bakluke med eletrisk heiser fra e46.

Er utrolig masse mer som følger med. Skriv en mail med spørsmål. Kommer ikke på alt i farten. Oppdateres når jeg får tid og kommer på noe mer.

Selges for langt under selvkost grunnet flytting! HASTER. PRIS 90 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du ikke har lyst å selge prosjektet så vet jeg kanskje om noen steder dere kan stå, men det blir da mot Bryne :)

Har ikke lyst å selge i det hele tatt.. Men når jeg bor på randaberg blir det litt kjøring, og da blir det for litt mer arbeid og komme seg ut så langt.. Nesten 1 times kjøring hver vei :s

Går alt for mye tid vekk i kjøring.. Men vi kikker fortsatt etter en plass. Det meste er opptatt, og det som ikke er dyrt og kreves butikk for å være lønnsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...