Gå til innhold

*SLETT MEG*


Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stylingen, lambo dørene med fjernkontroll og shaved door kit koster sammenlagt 80 000 fra butikk..

Bilen som er 318is står med M understell nå, alt utenom ligger lagret varmt. Pris er 90 000, altså 10 000 for bilen med ALT drivverk fra M3, motor, girkasse osv osv, eneste som ikke medfølger er M stoler..

Altså med andre ord så er dette en Suuuuper pris. Delene du ikke trenger kan du selge videre til andre interesserte.

Ps, styling kittet er visstnok kåret som det råeste til E36 flere år på rad på messen nede i tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg er ett litt irrelevant svar, men skjønner deg godt :-)

Men det koster ikke mer en 5000,- for ett sett med M-tech styling noe som jeg syntes er det feteste til E36. (ikke orginal styling vell og merke) Og jeg mener att styling er ikke på noen måte verd 60000,-

Det er mitt syn på det og mine prioriteringer, men 90000 er for mye for meg og bruke på ett prosjekt desverre. Men rundt 40000 er jeg med på, Hvor jeg er diskutabel på hvilke deler som skal følge med og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

hmm trenger masse mere info om bilen og et uorginalt styling kit og lambodører til 80 tusen

dette hørtes bare useriøst.

90000 for en bil som ikke er godkjent ikke søkt på heller?

ikke motor i bil.?

stygg lakk.?

med andre ord bare et stykk m3 motor med understell og en 318 e36 det går ann og putte det i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...