Tore Diesel Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Bilen er solgt! Jeg vurderer for tiden å selge min 2002 mod. 530 D M-tech touring, med manuellgir! Se annonse på Autodb, og kom gjerne med spørsmål her i tråden, da disse vil bli besvart ganske kjapt AutoDB-kode: 955758 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 5350535281 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 5350535281 Nydlig bil Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Takker så masse Hjelen! Takk for linken også, klarte ikke å "klabbe" til det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Takker så masse Hjelen! Takk for linken også, klarte ikke å "klabbe" til det jeg Hehe;) No problem;) EDIT: Får bare mer og mer lyst på den bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 EDIT: Får bare mer og mer lyst på den bilen din;) Hehe Ja det er bare en ting å gjøre med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hadde det bare vært så enkelt Ligger noen prisklasser over 320diesel`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Hadde det bare vært så enkelt Ligger noen prisklasser over 320diesel`n Men gode biler det også Var ute å prøvekjørte en tilsvarende 320d som din i forrige uke, da jeg var med en kompis på bilhandel. God å kjøre, selv om den manglet litt sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Er det hengerfeste? evt avtagbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hadde det bare vært så enkelt Ligger noen prisklasser over 320diesel`n Men gode biler det også Var ute å prøvekjørte en tilsvarende 320d som din i forrige uke, da jeg var med en kompis på bilhandel. God å kjøre, selv om den manglet litt sprut Joda, gode biler er det;) Vi kan jo bytte da vett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Er det hengerfeste? evt avtagbart? Nei det er ingen form for hengerfeste på denne bilen, så man kan se en liten fordel med at det aldri har vært dratt tungt med den heller Men har savna hengerfeste ett par ganger i løpet av tida jeg har hatt bilen, men savnet forsvarer likevel ikke å ettermontere feste for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hei. synd dette er gammle 3liter dieseln. intr i å bytte med en m3 e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Hei. synd dette er gammle 3liter dieseln. intr i å bytte med en m3 e36? Hei! Dette er den nyeste 3 liter'n du får i E39, du er klar over det? Det er 193 hk og ikke 184 som det var i de første. Vil man ha nyere type 3 liter må du over på E60/61. M3 E36 hadde vært bra det, men jeg har en E36 fra før også, så jeg tror det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Joda, gode biler er det;) Vi kan jo bytte da vett;) Hehe, ja det er lov å komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 hvor mye i mellom syns du at du må ha da? hvis det er interessant;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Nei men pokker da Tore, skal du selge godbilen?? lei av den nå?? Meget lekker bil, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg