fast Dog Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Noen som hatt tatt disse foringene uten presse? har tilgang til bukk og standard verktøy, men er det nok for å få denne jobben gjort?? Noen tips og triks hadde jeg satt pris på
budda1 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Noen som hatt tatt disse foringene uten presse? har tilgang til bukk og standard verktøy, men er det nok for å få denne jobben gjort?? Noen tips og triks hadde jeg satt pris på Se på www.beisansystems.com der er det beskrivelse.Hvist du mener knirkeforingene må du ikke gjøre dette uten vektøyet.
Fliid Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Bajonett sag og slegge samt en porsjon viljestyrke. Så får du ut traversforinger uten presse. : ) Er som å bytte travers foringer på en god årgang E30. : )
Haug530D Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Lå en video her på forummet om Bildoktorn Bosse eller noe sånn som byttet på en E34, brukte propangass for å varme opp foringene, tror han brukte ett par minutter på hver foring, men finner ikke igjen videoen
fast Dog Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Å få de ut skal jeg nok alltid klare, verre er å sette de nye på! finnes jo ikke powerflex til traversen så da må det vel bli originale. hva sier dere...??
Fliid Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 Vil du ikke demontere travers, så kan du jekke de nye inn. Legg en kloss imellom. Demonterer du travers så du sitter med den på bakken, da kan du banke inn de nye med en kloss imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå