JulianS Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Nei bare nesten, men da veit vi at jeg er skikka til å passe på ei lita due
helgeb Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 grisegutter ta med bilene deres i langfri minuttet på ungdoms skolen, finner sikkert noe der he he
Dan327t Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Mulig jeg svinger innom en tur med 7'ern som er til salgs=)
JulianS Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Fint a gitt Da skal jeg ta med meg barnepasser-kunnskapene
helgeb Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 Er dette dattera de eller helge? nei er nok ikke det, onkel-unge eller hva det nå kalles.
Sperre Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ? Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert*
helgeb Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* har ikke helt oversikt på antallet, men bare å ta turen, kjenner ikke mange jeg heller,for et år siden kjente jeg ingen selv i miljøet
Stramvaier Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp
j0lle Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Mulig jeg stiller.. Skal spille golf på ettermiddagen, så er ikke sikkert jeg rekker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå