Gå til innhold

treff i drammen søn.16 august kl.1800??


helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

Kommer hvis været er bra, akkurat hatt på lakkforsegling og i dag vokset jeg like gjerne litt også, kunne ikke dy meg :P Regner det så tilter jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

I fjor var det veldig mange som bare sparka i grusen..

Få tak i glenno, da er praten i gang.. Han er mer enn gjerne villig til å introdusere også..

Kan desverre ikke møte, da det er barnedåp i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

I fjor var det veldig mange som bare sparka i grusen..

Få tak i glenno, da er praten i gang.. Han er mer enn gjerne villig til å introdusere også..

Kan desverre ikke møte, da det er barnedåp i morgen..

Skaff meg et PA anlegg så skal jeg introdusere jeg " å her kommer en rød e46 fra østfold med kalle navnet på bimmers "...." he he. Ja kjenner vel kansje noen litt rundt omkring ;-). Synd du ikke kunne komme Kevin, vi prates vel på våler da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe poeng i det drittværet her da!!!! :evil:

du ass, skaff deg en garasje, regnet bare pærler av da vettu når du har riktig finish på bilen, et par bilder, skål folkens, sitter i party teltet med 2 lettkledde damer her i kveld :D

bilder kommer!!!!!!

pu1xk5v1czmc5d4li9cl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke møte, da det er barnedåp i morgen..

Skaff meg et PA anlegg så skal jeg introdusere jeg " å her kommer en rød e46 fra østfold med kalle navnet på bimmers "...." he he. Ja kjenner vel kansje noen litt rundt omkring ;-). Synd du ikke kunne komme Kevin, vi prates vel på våler da? :-)

Helt klart.. Den er bankers fra min side hvertfall.. :D Men nå er det f... meg bare 2 jævla grader her om natta, og husker jeg ikke feil var jeg og vetu03 sinnsykt redde for is over fjellet i fjor også.. Hvis høsten fortsetter slik har vi snø her om 14 dager.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...