Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Helge, har du noen anelse på hvor mange det vil komme ?

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

Skrevet

Vurderer å reise men er litt kjipt å reise alene og kjenner jo ingen av dere *sjenert* :P

Ingen er farlige. Jeg kjenner heller ingen da dette blir mitt første treff i Drammens regionen. Så det er bare å møte opp ;)

Nå juger du fælt Stramvaier. Vi har jo tross alt pratet sammen både på vårmønstringa og pm bimmers så det kvalifiserer vel til godt kjennskap he he :lol::wink: . Dessuten har vi vel planlagt en sosial kveld i Hokksund utover vintern :beer: .

Kommer hvis været er bra, akkurat hatt på lakkforsegling og i dag vokset jeg like gjerne litt også, kunne ikke dy meg :P Regner det så tilter jeg !

Skrevet

jeg stiller i morgen hvertfall, kommer hvertfall med 1 bil. Så får se om jeg får dratt med touringen også..Virker som det kommer en del da. Også er det jo stortsett alltid noen som kommer uten varsel :D

Skrevet

I fjor var det veldig mange som bare sparka i grusen..

Få tak i glenno, da er praten i gang.. Han er mer enn gjerne villig til å introdusere også..

Kan desverre ikke møte, da det er barnedåp i morgen..

Skrevet

I fjor var det veldig mange som bare sparka i grusen..

Få tak i glenno, da er praten i gang.. Han er mer enn gjerne villig til å introdusere også..

Skaff meg et PA anlegg så skal jeg introdusere jeg " å her kommer en rød e46 fra østfold med kalle navnet på bimmers "...." he he. Ja kjenner vel kansje noen litt rundt omkring ;-). Synd du ikke kunne komme Kevin, vi prates vel på våler da? :-)

Skrevet
Er det noe poeng i det drittværet her da!!!! :evil:

du ass, skaff deg en garasje, regnet bare pærler av da vettu når du har riktig finish på bilen, et par bilder, skål folkens, sitter i party teltet med 2 lettkledde damer her i kveld :D

bilder kommer!!!!!!

pu1xk5v1czmc5d4li9cl.jpg

Skrevet

Ja får ta en kjapp vask imorgen selv om det ikke regner. Men jeg og Kristian kan vel egentlig bare bruke garsasjen din når den først står der? he he Skål Helge ;-).

Skrevet

Skaff meg et PA anlegg så skal jeg introdusere jeg " å her kommer en rød e46 fra østfold med kalle navnet på bimmers "...." he he. Ja kjenner vel kansje noen litt rundt omkring ;-). Synd du ikke kunne komme Kevin, vi prates vel på våler da? :-)

Helt klart.. Den er bankers fra min side hvertfall.. :D Men nå er det f... meg bare 2 jævla grader her om natta, og husker jeg ikke feil var jeg og vetu03 sinnsykt redde for is over fjellet i fjor også.. Hvis høsten fortsetter slik har vi snø her om 14 dager.. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...