Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Jeg ser Z1 hver dag jeg tviler jeg ikke på..
Glenno Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Ok. Heng de som klager da, he he. Så en med proft kamera som tok bilder men vet ikke hvem det var.
BreitBau Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Drit at jeg ikke fikk vært med.. i fjor var det jo helga før våler eller noe..
Glenno Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Øy, fikk med bilen min på 2 bilder jo He he ja alltid moro slikt.
Glenno Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Drit at jeg ikke fikk vært med..i fjor var det jo helga før våler eller noe.. Kan og har du mulighet er det autoslalom gardermoen nå til fredag ellers kan du jo slenge deg på kollonne til våler da .
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 irriterer meg at jeg ikke tok noen bilder, hadde jo speilrefleksen i bilen..
Sperre Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 når er neste treff ?? Nærmeste nå er vel BMWCCN treffet på vålerbanen 12-13 september Overaskende mange som stilte opp, regnet med at det var rundt 15-20 men var vel heller opp i mot 35-40 ! Bra tiltak EDIT . endret overdrivelsen/trykkfeilen
Sperre Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 irriterer meg at jeg ikke tok noen bilder, hadde jo speilrefleksen i bilen.. Haha Hadde lagt mitt klart hjemme i gangen og der lå det da jeg kom hjem også. Så du er ikke alene om å angre...
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 3540 var litt drøyt hehe, men 35 - 40 var det nok..
Glenno Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 irriterer meg at jeg ikke tok noen bilder, hadde jo speilrefleksen i bilen.. hmm ja det var dumt Trond. Men vi fikk slått an en liten prat. 1 år siden sist? Mye blandet idag. Mange e28 og e38 idag.
BreitBau Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Drit at jeg ikke fikk vært med..i fjor var det jo helga før våler eller noe.. Kan og har du mulighet er det autoslalom gardermoen nå til fredag ellers kan du jo slenge deg på kollonne til våler da . Døøh.. Glenno.. kolonna til Våler blir omvei eller Først 3 timer ned til drammen, forså å kjøre opp igjen til våler Tror vi sier Golsfjellet jeg og bort til Gjøvik Autoslalom passer så sinnsykt dårlig å være med på når jeg skal på jobb nok en jobbelørdag..
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 ja, hyggelig å se folk igjen ikke minst bilene.. Vi får prøve å få ta ett treff til før det blir vinter. Da forsvinner det jo en del biler samt at de fleste sommerlissene blir byttet ut med storsett kjipe vinterfelger..
Sperre Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Drit at jeg ikke fikk vært med..i fjor var det jo helga før våler eller noe.. Kan og har du mulighet er det autoslalom gardermoen nå til fredag ellers kan du jo slenge deg på kollonne til våler da . Jeg slenger meg med kolonnen, alltid gøy å kjøre sammen med flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå