pengelek Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 He he, ja det tenker jeg også. Har rett å slett ikke orket å stresse med noen annonser på andre forum eller til salgs sider ettersom prisen er utrolig lav. Får jeg ikke noen serlig respons her eller der du la ut link til annonsen her, så legger jeg den ut på blocket.se til 40 - 50 sek Takk takk:)
pengelek Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Bilen er nå solgt. Om noen tilfeldigvis vet om baklykter til Golf 3 klarglass (ikke lexus) så skrik ut:)
pengelek Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Jepp:) Hehe.. byttet en Mercedes med nypris på over en mill med en Golf 3 Men men, sånn er det med norske vs. svenske avgifter ...
wicky124 Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 ser ut som den ble solgt via min link?synes jeg fortjener 1/3 del av golfen din som takk..
pengelek Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 ser ut som den ble solgt via min link?synes jeg fortjener 1/3 del av golfen din som takk.. Hehe, du kan prøve den Takk takk:=)
pengelek Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 hahah da tar jeg heller t-banen as Ha ha ha ha ha... eller trikken:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå