Gå til innhold

Eivind's BMW e39! SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå nermer sommeren seg sakte men sikkert! og trenger nå sommerfelger siden jeg bare har vinterfelger! men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe! Eneste jeg vett er at det minst skal være 19 tommer!

noen som har noen idere om hvilke felger jeg kan ha på bilen!

kan legge til at jeg ikke likere og ha likt som alle andre!

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil =) Har nesten nettopp kjøpt meg dieseldyr jeg også, og er kjempefornøyd!

Få vekk båtinteriøret, var det på min også orginalt, fikk kjøpt nye sølv/grå interiørlister og ble strålende fornøyd! bler et helt annet og "nyere" look! ellers har du fine planer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var d me treet ja! har vurdert og tatt det vekk jeg og men har ikke komt så langt! prioriterer felger og nye framfanger før jeg gidder og tenke på det! men ellers ja fantaskisk bil! sinsykt fornøyd! eneste skulle gjerne hatt litt størrer motor:P men det må jo altid være noe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var d me treet ja! har vurdert og tatt det vekk jeg og men har ikke komt så langt! prioriterer felger og nye framfanger før jeg gidder og tenke på det! men ellers ja fantaskisk bil! sinsykt fornøyd! eneste skulle gjerne hatt litt størrer motor:P men det må jo altid være noe:P

Hehe, ja er alltids kjekt med stor motor, men med diesel har du jo kraft nokk over alt! Men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda kraft nok er det! lagte foreksempel ingen kø når jeg drog en e46 fra stavanger til bryne! vare heller irritert over alle andre som kjørte så seint! men ble da veldig overasket over hvor star selv 2 liter motorne er! har jo ikke hengerfeste så har aldri testet denne slik før! men kjenner også at jeg savner litt turtals motor! er jo ikke så gøy og dra den ut på turtalet når det begynner på rødt allerede på 4000 omdreininger eller når det er! men men ble jo ikke kjøpt som en rally bil akuratt får heller spare og kjøpe en m5 senere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di felgene eg hadde på min passe godt på e39 åg, men di bler for små for e39 egentlig, du slide litt med å få di i 18",. Kjøp någen skrudde felger, Vett om någen heftige org ac 3 delte felger i 18", det e 6 felger med dekk, prisen va kje så galen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di felgene eg hadde på min passe godt på e39 åg, men di bler for små for e39 egentlig, du slide litt med å få di i 18",. Kjøp någen skrudde felger, Vett om någen heftige org ac 3 delte felger i 18", det e 6 felger med dekk, prisen va kje så galen heller.

hmm ja kansje d! Men syns 18 blir litt lite på e39 (pluss eg hadde 18" På den siste mercen og då må eg jo gå opp ett hakk! må jo jør alt litt bedre:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...