Gå til innhold

Eivind's BMW e39! SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Etter altformange mercedeser med alt formye skruing og penger ut vindue, har jeg endelig klart og få kjøpt meg en skikelig bil, nemlig en E39 520D, var veldig i tvil om å kjøpe diesel, men etter og ha hatt den i nå litt over en måne samt reist på ferie med den, har jeg funet ut at den er jo ganske greit! går rimelig gret i allefall i forhold til den slappe 2,3 motoren så sto i merce, pluss at den bruker en treiendel av det mercedesen brukte på mila, så er jeg rimelig fornøyd.

bilen har greit med utstyr som.

sportskinn

Xenon

kjørecomputer

ryggesensor (som lager litt mer lyden en den skall :P)

+++ :P

fremtidige planer,

blir nye lykter (kjøpt)

nye fanger forhåpentlig ac schnitzer,

senking

nye felger

sote ruter

pluss mere når pengene strømmer inn (lite sansynlig :P )

3x3at5z0cjwlx28osrjy.jpg

msvga9947z3r6pck1ii1.jpg

3iemux1ahu8oq84q2lyo.jpg

ge6n60ixg2ft1sy6s8rp.jpg

3ssb5f6od59q5z473p67.jpg

flere bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ordentlig bil, javisst! Så flott ut den ! Men ett oppgraderingsbehov, det har du jo pent å pyntelig puttet i en liste ser jeg : ) Egentlig skulle bilfabrikanter snudd på flisa å laget lave biler (ordentlig lave) i utgangspunktet, og solgt heve sett i stedet! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

tok litt lenger tid en jeg hadde trodd og få hevet ut de bildene men her er bilder av intereiøret

s0cxez6oflksvgpk22bg.jpg

ki721syknohqs2zdi8o3.jpg

har også slengt på nye lykter og lykt lister

kz6ac9tbblsw1neru3qb.jpg

brukte hele helgen på å bygge nye kasse til anlegget og sette i bagsjeromet planen var og ha ett greit stort anlegg og forstatt ha bagasjeplass

ytt8w3lj4m6yrmel2c56.jpg

xaqeyhx0qdis9pz2ur77.jpg

som det vises på bildet ble kassen litt større en forventet og dermed ganske mye mindre en planlagt :P

men en ting har jeg past på! har altid irritert meg over at når jeg har sett inn anlegget i bilene jeg har hatt tidligere har jeg altid hatt ett problem når jeg skall ha ut reservedekket og lignenede, men det blir ikke noe problem her bare se:

t2wyo4pu6euj2l1onv27.jpg

ååååååååå TAAADDDDAAAAA:

gwkkgxk6zk2od2fxkan5.jpg

å dekket er det bare og ta rett ut :D

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

En 520d er ikke akkurat den raskeste bilen i gata, men den duger.

Det viktigste er jo at du kjøpte en BMW! Neida, bare tulla litt der.

Men det er jo meget gode biler å kjøre, det skal de ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere og velkommen i fiks-og-reparer-daglig klubben ;)

Pen bil! Har selv blitt veldig glad i min E39, men det er ikke å stikke under stolen at de liker mye kos og oppmerksomhet. Fikser du en feil så kommer en annen. Finnes ikke en dag uten feil på disse bilene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! har enda ikke fått noen viktige feil på den! så du mener at hvis jeg ikke fikser de småfeilene som er nå så får jeg ikke noen flere feil? :P hehe neida! satser på at den blir en rimelig feilifri bil! er blitt litt smålei skruing en stund etter jeg fikset og fikset på min gamle merce også en uke etter jeg hadde fått den igjenom EU kontrollen tok motoren brutalt kveld! (snakker råder på utsiden av motoren) :P men bmw en virker låvende sålangt:P

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...