scoot Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Ja, jeg tror jeg kjører på med en bestilling av dette i løpet av kvelden : - )
JonEldaR Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Ja, jeg tror jeg kjører på med en bestilling av dette i løpet av kvelden : - ) høres bra ut
scoot Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 I første omgang blir det kjøpt inn 10. eksemplarer. Blir det større interesse vil jeg klart kjøpe inn fler, men vil først sørge for å få solgt unna de første 10. Magnus
scoot Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Sånn! Nå er 10 bestilt og betalt, så nå håper jeg alle her som har sagt de vil ha en holder ord Jeg vil sende rundt PM med betalingsinfo snarest. Magnus
Sir Hofstad Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Som mekaniker har jeg benyttet slike resets tools, som har vært av profftypen. Viser seg faktisk at man ordner det lettere med en ledningsbit uten motstand. Trenger bare føre spenning fra pin 7 til 12v- for å tømme kapasitatorer og nullstille SI... Men bra initiativ for de som er "utrygge" osv
Highway61 Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Som mekaniker har jeg benyttet slike resets tools, som har vært av profftypen.Viser seg faktisk at man ordner det lettere med en ledningsbit uten motstand. Trenger bare føre spenning fra pin 7 til 12v- for å tømme kapasitatorer og nullstille SI... Men bra initiativ for de som er "utrygge" osv Enig, men ulempen er at det hvis man kun skal nullstille olje, er det fort gjort å nullstille inspection også! btw: er vel lettere å koble til jord istedenfor 12v!?
Sir Hofstad Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 12v- er jord/gods. Med kabel holder man ca 6-7 sek for reset av oil og >12 sek for insp... Det samme som med dette instrumentet vil jeg tro. Men kommentaren min var IKKE for å ødelegge noe tråd
scoot Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Er klar over det, og det ligger også guide til hvordan man gjør det flere steder på nettet. Dette er jo ett alternativ til den metoden, vil jo si at det virker "tryggere" å dytte inn ett apparat, istedet for å fikle med en ledning. Men som du sier gjør det jo samme nytta. Uansett, har kjøpt 10 nå, og regner med det bør gå greit å selge de. Er jo kjekt å ha en slik i bakhånd! =)
ChiP^ Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Send gjerne en PM hit for så å sende pakke til bergen
Anbefalte innlegg