Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant de på en bil som sto til salgs på autodb. Men han sier han kjøpte de av en fyr da........ Men det er greit for meg, nå har jeg i alle fall funnet de.

Fikk med meg en kompis og lata som at vi var interesert i bilen hans. Fikk da studert de ordentlig, og fant igjen kjennemerker jeg hadde.

Skrevet
Eg ville anmeldt han,kjeltringer burde ikke slippe unna med sånt...

Joda burde vel egentlig det. Men fyren var ikke vanskelig, og dessuten er det jo en lite sjangs for at han snakker sant (vet den er liten). Han kjørte med felgen i det området de ble stjålet, så enten er han hare dum. Eller så kan han snakke sant..........???

Skrevet

ville anmeld uansett,snakker han sant så har han muligheten til å renvaske seg selv,og den han kjøpte felgene hos kan bli tatt

Skrevet

Altså.... jeg hadde anmeldt fyren pronto om ikke han hadde hosta opp fullt navn, tlf og adresse på den fyren han eventuelt "kjøpte" felgene av! Det er det minste man kan forlange. En oppegående person hadde jo gjort alt for å renvaske seg selv, iallefall om han er uskyldig.. Hadde jeg blitt anklaget for å ha kjøpt tyvgods hadde jeg i nesten ren refleks fortalt hvor jeg fikk tak i dem.. !

Skrevet

Godt å se at ting kan finne tilbake til sin rettmessige eier :D Jeg hadde anmeldt ham på flekken, jeg også. Som sagt, så er det minimum heleri og det hadde kanskje endt opp med en liten erstatning for de skadene som var kommet på felgene?

Skrevet

Sansynligheten for at det er han som hadde felgene som har stjelt dem, eller at han visste de var stålet er jo veldig stor da.

Hvis jeg hadde kjøpt felger privat av noen, og en kar plutselig en dag kom til meg og sa at "det der er mine felger, få dem tilbake." så ville jeg jo ikke bare gitt dem fra meg helt uten videre. Om jeg da ikke visste at de var stjålet, eller hadde stjelt dem selv hadde du værsågod å fått bevise at det faktisk var dine felger.

Men jeg ville gitt deg nummer og navn til den jeg kjøpte dem av ;)

Skrevet

Spørsmål: Hvordan kan du bevise at det er felgene dine? Hvis HAN faktisk har kjøpt felgene av noen, så kommer det en fyr som sier at "det der er felgene mine, skal anmelde deg din jævla taterskalle"

Skrevet

Det er jo et poeng at hvis han ikke viste at felgene var stjålet, hvorfor skulle han da bare gi dem fra seg igjen. Jeg hadde hvertfall ikke gitt dem tilbake uten uomtvistelige bevis. Så at fyren har noe med dette å gjøre er ganske stor, spør du meg :wink:

Skrevet

Nå har eg jo selv skrevet anmeld,men har tenkt litt på dette...anmelder du denne kjeltringen er de jo alltid en tjangs for at karen og et par kamerater skambanker deg neste gang dere treffes på byen,så de spørs jo også litt hvor stor og sterk du er....

Skrevet
Nå har eg jo selv skrevet anmeld,men har tenkt litt på dette...anmelder du denne kjeltringen er de jo alltid en tjangs for at karen og et par kamerater skambanker deg neste gang dere treffes på byen,så de spørs jo også litt hvor stor og sterk du er....

da må man anmelde han igjen da. bør ikke være sånn at man ikke anmelder folk av frykt. men skjønner hva du mener.

Skrevet

Personlig er jeg ikke noen person som anmelder folk. Pleier å ta ting i "egne hender" :P

Men om det at noen er større og sterkere enn deg skal stoppe deg fra å gi folk konsekvenser for handlingene dine, så er det noe som ikke stemmer.

Og er man ikke stor og sterk selv, så har man alltids noen kompiser som er det, og kan gi deg litt backup om det skulle bli nødvendig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...