Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

ble påkjørt bakfra av to jenter i en golf mens jeg stod i veien med nødblink på siden det stod tre monsterelger i veibanen rett før avkjøringa til frogner mot gardermoen...var tre biler som stod stille, min i venstre felt, en varebil i høyre felt samt en ambulanse bak varebilen. Alle hadde nødblink på, men jentene i golfen klarte ikke å bremse ned og smalt ganske godt i meg...cd-spillern min endte opp i baksetet...sykt...har ikke bagasjerom på bilen lenger..ja gikk greit med meg og kompis...måtte bare henge 7timer på legevakta for sjekk :) lettere hjernerystelse og noen muskelskader bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikkeno e30 iallefall...skal bort og ta bilder av bilen senere ikveld eler imorgen...var mer opptatt med å holde meg våken når det smalt enn å ta bilder :) blir dessverre ingen bmw denne gangen...eller..med mindre jeg får tak i en billig e38...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det gikk bra med deg og de andre involverte! :wink:

Bilen er det ikke så farlig med, spesielt ikke en e36 318i :P

HEI, HEI, ikke mobb 318! :lol:

Neida, du har rett, Lars89, finnes absolutt artigere biler, finnes uansett nok av dem. Som sagt tidligere, det viktigste er at det gikk bra med deg og alle andre involverte, Wicky124! :) Kjøp deg en E38, det er etter min mening en av de fineste karrosseriene i verden.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...den artikkelen er litt artig..var viktigere å få med seg av elgene overlevde...noe annet virka det ikke som om de brydde seg om :)

Bilen var GODKJENT som en 318is..hvorfor vet jeg ikke..men får se...må vel igjennom en stor papirmølje før jeg får utbetalt no penger for bilen...og om det blir e38 eller range rover får vi nok svar på sånn plutselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...