Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Byttet min e32 mot denne e36 som tidligere var eid av ett medlem her på forumet... Er noe småtteri som må fikses på bilen etterhvert...men er nok ganske så fornøyd med den de tre dagene jeg har hatt bilen :)

l32rjasd90g3xo0v01x3.jpg

ukazew257xzgv85t6jfl.jpg

kommer fler bilder etterhvert som jeg finner ledninga til kameraet...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med femivogn :lol: Ingenting kan måle seg med cab på fine sommerdager. Toppløst gir en helt ny dimensjon til bilkjøring. Stressnivået synker og smilet stoppes kun av ørene. Savner gammelbilen min hver gang jeg ser noen har kjøpt seg cabbe :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en ganske femibil med tanke på forbruket...kanskje jeg burde fjerne den delen av signaturen...ja har planer om m-plast...ialefall foran...samt noen andre justeringer her og der...

Passer e34 tåkelys på denne?

Vinduet på førersiden går ikke ned når man åpner døren..hva kan være galt?Må vel få vasket bilen og lagt ut noen bilder...dumt det regner som faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet på førersiden går ikke ned når man åpner døren..hva kan være galt?

det er vel en mikrobryter som sitter i dørhåndtaket eller noe som er gåen? har det samma problemet på min bil av og til, så kjekt og finnne ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech og oransje blinkere blir aldri feil!

Mye mer gjennomført enn hvite sammen med oransje iallefall.. Da ser det bare ut som at man ikke har hatt råd til å fullføre look'en..

Men på en helt orginal bil(uten m-tech, felger, senk) så hjelper det litt med hvite foran og bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...