Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja men jeg har fått sånn skrek for små biler...var tross alt en golf3 som smalt inn i min..tenk om det var en større bil som smalt i meg?en e38 for eksempel?hadde ikke overlevd..spooky :(

Har ikke lest stort i tråden din, men bare kom over denne uttalelsen. Jeg skal si deg så mye som at E36 skåret ufattelig dårlig på kræsjtester når den skulle lanseres, så E36 er i den forbindelse en ordentlig drittbil. så du bør ikke være redd for å kjøre bil av "moderat" størrelse, bare ikke kjør E36 : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge tester så er den det ja, Jensemann.

Lars, hehe, du er fortsatt godt skremt over hvor skjøre E30'ne er skjønner jeg : ) Er en grunn til at jeg ikke anbefaler en slik bil, for andre enn entusiaster som ikke er til å råde vekk ifra en slik bil : ) Husker jeg ikke helt feil, så skal visst E36'n være værre enn E30'n, så de er nå ikke så trygge ved en uheldig situasjon.. Noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sitter fastklemt og kikker ned på forhjulsopphenget sitt INNI bilen gjør man seg jo noen tanker...

Men E30 skal jeg ha igjen. Er bare å investere en liten månedslønn i bur så er man sikra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno, ser ut til at treffet er akkurat på en av støtdemperene til fangeren bak. Feste punkt for tverrbjelke for hengerfeste. Så ingen dum tanke. Kan godt hende det hadde stivet av litt, så bilen hadde blitt litt "stivere" og "sterkere" i hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...