Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har iallefall sendt artikkelen til saksbehandler...jeg var forsåvidt den bilen som ble påkjørt bakfra og traff en annen bil som stod ved siden av meg i høyre felt..hmm..politimannen sier jo selv at bilen bak ikke klarte å stoppe for bil eller elg og da kjørte inn i en annen bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk er så frekke at de får seg til å prøve å lyve seg ut av skyldspørsmål der de helt klart har all skyld. Har du kjørt på noen fra bak så har du uansett ikke holdt avstand så du kan stoppe for alt som kommer ut i veien for deg... Kan ikke skjønne at det skal kunne bli en problemstilling eller ikke, uansett om du så hadde bytta felt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sakbehandler idag og han var fremdeles sånn "njaaah nå har vi snakket med tredje part i saken og han var også vag med tanke på hendelsesforløpet..." Refererte da til min mail og denne artikkelen, og han bare "åja det har jeg ikke lest...må se over dette..men det er nok ikke så holdbart..." haha :P tulling as..men ja...skal få svar imorgen på om jeg kan beholde bilen og få 71k for den..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sakbehandler idag og han var fremdeles sånn "njaaah nå har vi snakket med tredje part i saken og han var også vag med tanke på hendelsesforløpet..." Refererte da til min mail og denne artikkelen, og han bare "åja det har jeg ikke lest...må se over dette..men det er nok ikke så holdbart..." haha :P tulling as..men ja...skal få svar imorgen på om jeg kan beholde bilen og få 71k for den..hmm..

Hvis du får beholde bilen, når får du den evt? Skulle gjerne hatt med radiator før jul :D haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg IKKE kjøpt vraket, da den er såpass skadet at de er redd for at den ender opp på veien igjen om en privatperson kjøper den...også ble jeg tilbudt 75 for bilen...så tror jeg tar til takke med det..hmm..

Dummeste jeg har hørt. skaden blir jo meldt, skiltene blir tatt, den må på teknisk kontroll før skiltene kan bli levert ut, bare piss fra forsikringselskapet, saksbehandlerene vil sikkert ha den selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...