Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men saken er...er det ikke bare autoriserte verksteder som kan kjøpe vraket?eller er det kun når den skal fikses og ut på veien igjen?hm...må vel ta en prat med dem på mandagen...hmm..

når man er skyld i ulykken selv,så er det vankelig å få ut bilen, da kan et firma etc handle den, men du som har blitt kjørtpå er jo ikke din feil. forlangbilen tilbake de har ikke noe rett til å sitte med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er idiotmannen i IF også vanskelig...siden begge bilene er forsikra i IF vil dem selvfølgelig drøye mest mulig med skyldspørsmålet.. Sendte link av artikkelen tre ganger før han fikk den i if...Nå er det fremdeles uklarhet i skyldspørsmålet så de har sendt brev til en tredje bil som så vidt ble dulta borti av min bmw etter at jeg ble påkjørt. De sier også at politiet har henlagt saken og at de ikke fordelte skyld / uklarhet i hva som skjedde.

Nå ringte jeg min gode politikjendismann fra RB.NO, terje vamsæter, og han sier "vel...står jo her at bmw stod stille, ble påkjørt av golf...og bmw dulta borti Peugeot...ser ikke helt hvorfor skyldspørsmålet enda ikke er avklart...be if ringe meg du..."

Og jeg konfronterte if med "hadde dere hatt en sak gående mot gjensidige forsikring, hadde dere fordelt skyldspørsmålet for 4uker siden.." og da sier saksbehandler til meg "ja selvfølgelig...når det er if imellom så vil vi helst fordele skyldspørsmålet..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du bytter forsikringsselskap tvert denne saken er ferdig? Jeg gjorde ihvertfall det etter å ha gått over 2 måneder uten bil etter min påkjørsel. Og skal i fremtiden kun ha kasko da de betaler ut erstatningen tvert og tar krangelen med forsikringsselskapene i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den har jeg fått mulighet til å få utbetalt...men de har da ikke tatt med kostnader hos legevakta, medisiner samt eventuelle transportkostnader. de har også trukket fra egenandel på 6k siden de enda ikke har fordelt skyld...ergo...jeg venter med å få pengene ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den har jeg fått mulighet til å få utbetalt...men de har da ikke tatt med kostnader hos legevakta, medisiner samt eventuelle transportkostnader. de har også trukket fra egenandel på 6k siden de enda ikke har fordelt skyld...ergo...jeg venter med å få pengene ut...

Er nok fornuftig å vente da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...