Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har vel funnet ut at det lønner seg for de og da har du ikke så mye du skal ha sagt egentlig. Så lenge du får tilbake bilen i tilsvarende stand som før ulykken...

Men ikke gi deg :wink: Krangler litt med forsikring/takstmann selv for tida. Vil ikke gi meg mer enn halvparten av det bilen var verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså...saken er den at bilen er ganske skeiv og smadra ganske hardt...de må bytte alt i bakstilling, hele bakdelen fra siderutene og bakover..kan ikke skjønne at det kan lønne seg for dem..

nei,men det er ikke ditt problem om det lønne seg for di men du må følge med å sjekke nøye etterpå at ikke de har tatt noen snarveier!!

var nettopp gjennom det samme selv,måtte inn med bilen to ganger å klage på dårlig jobb..

å dette var merkeverksted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen radiator på meg altså :lol: Tror man aldri vil bli like fornøyd med en bil som er retta opp etter et slikt kræsj.. Synd å si, men du får bare klage videre! Jeg kan heller ikke skjønne at dette lønner seg.

Noen som vet en ca pris på et sånt omfattende karosseriarbeid? Eller har du fått info om pris på dette Wicky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg sittet flere timer i tlf med If, Terje Skie Biloppretting, Nilsen Bilberging og takstmann...første info var at bilen ville være ferdig fikset imorgen..haha :P fikk litt sjokk..også fant dem ut at det var en annen bil...men nå visste dem ikke hvor min bil var...etter mye rot og leting og tlf her og der så fant vi ut at den stod bak en lastebil hos Nilsenbilberging:p takstmann kjørte ned, ringte meg, lo og sa ; "jupp...den blir kondemnert...Men ta turen ned og skru av felga dine for de var litt kule " :)

Så nå får vi se hva som skjer angående prisen jeg får..er vel igrunn bare å starte å skrive klagebrev...for jeg får vel ikke den prisen jeg vil ha uansett..

Noen som har formening om hvor mye en slik bil kan være verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...