///Kristian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 huff huff.. godt å høre at alt er vel. Jeg er enig med Kai-P. E38!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 bra det gikk bra med deg wicky, så trivelig du er og greier.. jenter og bil hører rett og slett ikke sammen...dessverre!Blir spennende å se hva du ender opp med nå da?! Får jeg lov til å anbefale en 525tds? e38 er enda råere igjen da men.. Jenter og bil trenger ikke å være noen uting det. Finnes da gode kvinnelige sjåfører også, men småjenter i GOLF/polo, yaris, etc. er jeg faenmeg LIVREDD for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg kommer nok til å holde meg LANGT unna slike biler med slike sjåfører as..spooky shit..nei..får legge meg nedpå..og sørge litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Så synd Wicky. Godt det gikk bra med dere. (Får kjøpe touringen min da ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 hehe...ja det var bra det gikk bra...men touringen din er for dyr for meg as:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bra at det gikk bra med deg iallefall,. du får ta en tur ned hit til bislett så skal du få en kebab å en klapp på skulderen av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble selv påkjørt bakfra av en "komapasient". Rett strekke på 5-600m... Jeg skulle av veien på venstre side og ventet på at motgående trafikk skulle opphøre. Han hadde ikke sett at jeg sto i ro Smalt godt. Kan love deg at du blir å bruke speilene aktivt i tiden fremover, det gjorde i alle fall jeg, i affekt God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 jeg så jo henne i speilet lenge før det smalt..eller...iallefall i 3sekunder:) men dette var jo også en rett strekning på 1km! stod allerede tre biler der inkludert en ambulanse med nødblink på...men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Bra at det gikk bra med deg iallefall,. du får ta en tur ned hit til bislett så skal du få en kebab å en klapp på skulderen av meg haha da får du komme og hente meg...orker ikke kjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Skremmende å oppdaget hvor bedøvd folk kan være når de sitter bak rattet Hun burde miste lappen i lang tid (les "for godt"). Håper det ikke blir noe tull med forsikringen da. Og ikke mist noe tull med nakke og rygg etter en slik smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ryggen min var skeiv fra før så den overlevde...forsikringen var i orden så den biten er jeg glad for as! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 jeg syns også E38 er det du trenger nå. da er heller ikke små golfer like farlige for sjåføren. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Synd at slik skal skje , men godt å komme fra det med helsa noko lunde i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 kanskje kjøpe større tanks og kjøpe gamle s-klassen...den er mastodont Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er ikke lett når det er andre biler på veien nei Du får skaffe deg en e32/38 og fylle bagasjen med murstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå