Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

tilhenger feste hadde nok dytta inn mer av bilen eller så hadde nok kollisjonskreftene ødelagt bilen lenger frem også..

Du tror ikke det hadde hatt en stivere effekt altså? Tenkte da at begge rammevangene bak fikk trykken, istedenfor at kun den ene får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glenno, ser ut til at treffet er akkurat på en av støtdemperene til fangeren bak. Feste punkt for tverrbjelke for hengerfeste. Så ingen dum tanke. Kan godt hende det hadde stivet av litt, så bilen hadde blitt litt "stivere" og "sterkere" i hekken.

Samme tanke om fordeling jeg også tenkte men her må vi ha inn noen karrosserie arbeideres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno, ja, blir bare synsing fra min side. Men vi er nok inne på noe (Det kommer fra en helt ukyndig person på området : ) Hehe.
Men hadde vært intressant vist litt merre om egentlig. Tror sikkerhet opptar ganske mange. Kansje hadde det vært mulig laget skjulte forsterkninger med nettop tanke på slike uhell. Så Hans Wilhelm i sommer også en bil med sin e36 i ræva.

t20ttc209xzv2rpemfui.jpg

Edit: så en test med kjent motor program på bilen smart. Faktisk klarte denne bilen seg karrosseri messig veldig bra, men grunnet G-krefter ville ikke selv top gun pilot overlevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhet står i høysetet, men personlig tenker jeg ikke stort over videre forsterking av bil på eget iniativ. Jeg kjøper bare en annen modell som har sltt bedre ann på test. enten det eller så følger man hjertet og kjøper en E30. hehe E36 har bestått kræsjtest, men kanskje ikke med de resultatene BMW forventet. Så en usikker bil, det er det jo ikke. Finnes bare bedre alternativer : P hehe Jo nyere bil, jo bedre, er det som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhet står i høysetet, men personlig tenker jeg ikke stort over videre forsterking av bil på eget iniativ. Jeg kjøper bare en annen modell som har sltt bedre ann på test. enten det eller så følger man hjertet og kjøper en E30. hehe E36 har bestått kræsjtest, men kanskje ikke med de resultatene BMW forventet. Så en usikker bil, det er det jo ikke. Finnes bare bedre alternativer : P hehe Jo nyere bil, jo bedre, er det som regel.

Det er nok slik vi fleste tenker og gjør ja Fliid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...