wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 da har jeg skrudd av felgene..noen som trenger 19toms felger?går perfekt på en e36...to nye dekk bak...foran er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 da har jeg skrudd av felgene..noen som trenger 19toms felger?går perfekt på en e36...to nye dekk bak...foran er slitt Pris på disse da? Alltid plass til et ekstra sett 19" i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 njaah...2500?dont know...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 njaah...2500?dont know...hmm.. hvilken dekkdim kjører du? og bredde på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Var og så på motpartens golf idag også..ehm...altså...E36 SUGER!!! damn...min er totalvraka bak...hennes golf kan fikses...rare saker...så ikke så ille ut for hennes bil..kan dog være andre skader på den, men ved første øyekast så det ut som om den kunne fikses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 er ikke det bare positivt at karosseriet er crunch? Da blir mye av støtet absorbert før det kommer til deg Hvordan gikk det egentlig med chicksa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 chicksa hadde det helt fint de..skjedde ingenting med dem..rare saker..men ja..greit at bilen ble kondemnert..så slapp jeg å selge den til sommern angående felg..hmm...mener det er 7,5x19 foran og bak...og 235-35/19 dekk bak...mener det var yokohama uten at jeg kan være helt sikker..kan sjekke senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 har du fått noen pris på den enda da? klarer og presse prisen noe da, men dem regner jo ut i fra prisa som er på tilsvarende biler dem finner på autodb eller finn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 nei har ikke hørt noe...får vel ett tilbud pr post så...tar kanskje ett par dager? ja den billigste på autodb lå på 49k...men..hmmm..jaja...får se hva som skjer først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 njaah...2500?dont know...hmm.. hvilken dekkdim kjører du? og bredde på felgene? hmm...var 235-35-19 dekk bak Kumho. Nye dekk uten slitasje. Kjørt ca 1000km Ellers er det 8,5x19 felg foran og bak med Et35... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Får tenke litt på disse. Holder kanskje med to sett sommerdekk med felg for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 jeg fikk alt over telefon, er bare og ringe og mase litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 ja får se hva som skjer gleder meg til å legge meg i krangel med skadeselskapet..selv om de igrunn har vært perfekte med tanke på hjelp og oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 da fikk jeg tlf fra if...tilbydde meg 69k pluss omreg...hmm..sa nei da dette ikke var inkludert stereo og diverse. har angel eyes på bilen også samt bilen var strøken i lakken...men må skaffe kvittering på stereo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 du bør får et mye bedre tilbud enn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå