Rannem Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Heheh Tiden får vise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 hmm...eller kanskje jeg skal kjøpe meg en biiiiliiiiiiiig bmw...e30 kanskje..hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Bmw vs Skoda, ikke et vanskelig valg vel? Selvom det er splitter ny skoda vs gammal BMW, så er ikke valget vanskelig Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 sant sant...foreløpig brummer jeg rundt i mini-monster-truck men ja..valgets kvaler...helt blank på hva jeg skal kjøpe..noe nytt fresht og spennende og uvanlig..eller gammelt traust trygt og som det er flust av på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Bmw vs Skoda, ikke et vanskelig valg vel? Selvom det er splitter ny skoda vs gammal BMW, så er ikke valget vanskelig Hehe Ikke undervurder Skoda nå.. Får faktisk utrolig mye bil for pengene når det kommer til Skoda. De 4 siste bilene morra mi har hatt, er Skoda. Octavia, Octavia, Superb ( 2005 ) og den nye Superben som hun eier den dag idag.. Hun er storfornøyd med alle bilene, og angrer ikke noe på kjøpet av de, og det er Skoda hun kommer til å kjøpe vidre.. Men, når det kommer til Superb, hvilken Superb tenkte du på? Uansett hvilken Superb du kjøper, får du mye for pengene, og ikke mist utrolig stor plass! Alle kompisene mine som har sittet på med meg når jeg har kjørt Superb'en har vært sånn " Æssj, hvorfor kjøre Skoda, når du kan gå da " typen, men dem har selv innsett det at Skoda er en bra bil, og MYE for pengene. Så av dem jeg har kjørt, har jeg ALDRI mer hørt noen Skoda vitser fra.. Men, jeg ville heller gått for en E38, om du ikke har noe problemer med at de bruker det "dobbelt" så mye drivstoff som feks en TDI motor gjør.. Fordi.. I en BMW, har du så utrolig mye kjøreglede, og den gleden kan ingen VAG bil slå..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ikke meninga å tråkke noen på tærne Bare min personlige mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Kan vel ikke regne med så mye annet her inne tror jeg Men du liker jo ikke E30 da Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ikke meninga å tråkke noen på tærne Bare min personlige mening Pss.. Du tråkker absolutt ikke på tæra mine, men jeg sier bare; Har du ikke kjørt en Skoda før, ikke døm den heller.. Jeg elsker BMW, men Skoda er et godt alternativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 nei e30 blir jg dessverre bare kvalm av..med mindre noen selger meg en original e30 M3 for 100k nei får se hva jeg skal kjøpe meg..hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Kanskje kjøpe meg W140 merce..så har jeg en fin samling med tre mercer..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Du får köpa en Lambo Diablo så kan du lyssna på: Imran Khan - Amplifier Kaaliyan bariyan we gaddiya nu mein lawa, speed mein 220 di chalwa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 hahahha du er gæern as mann:p bare vent...gi meg 6mnd og du er en vaskeekte pakistaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Breaka maar maar dardi mein cheik kad dha, sari loka takde we ki hogeya, lagda we inch mera dil rukda unu mein puchda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 we gaddi sadde bejaa ni jattie...ni door tennu le jaaa...ni jattieee... we woofer tu meri, meriii...me tera amplifierrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Jaandi eh club das tere ki erade, Dj nu Puch ki lewa tere gaane. Lehja mein lehja tenu jitti we tu jaane. Ekh waari aawe moodh banawe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå