Spiff Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 grattis med ny bil da, får bare hive på røde hjulbolter nå da! så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 hahahaha må vel lakke bremsecalipperne føøørst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 wicky og røde hjulbolter er som juletre på julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 rooooooliiiiiig nå....sjuern min har blitt syk allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 noen som har bilder av sort cab med m-plast og oransje blinkers? Siden ingen ga deg akkurat det, har jeg et her Røktonede er også pent mener jeg. omså¨bare foran og sider. Kult å se at alle har hver sine stiler. Er jo uansett drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Ska du mekke senk på e38? Pent om du velger ca 30/15.. sammt breie felger 255-265 dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 ja skal ha senk på den..men bare senke litt foran..vil ikke miste komfort så skal ikke senke så mye..og ja..dekkene blir breeedeeeee spess bak...men usikker om det blir 19 eller 20toms..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 rooooooliiiiiig nå....sjuern min har blitt syk allerede Vad för syk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 tror luftmassemåleren er død... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Tråkigt=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 får vel fortsette her... : viewtopic.php?f=6&t=143615 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå