wicky124 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 blir nok m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 er kun original m-styling som ser bra ut på bmw, det er min mening skal en ha på rieger eller kærcher kan en like godt kjøpe seg plastrakett! men kommer til å bli bra dette, men gå fra 7`er til e36 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 er enig i at kun m-fangere ser bra ut..alt annet ser en smule malplassert ut Ja gikk fra sjuer til treer....men så lenge treern har mindre bensinforbruk og kan ta ned taket så er jeg happy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hehe..pakistaner i E36 cab...klisje? =) Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hehe..pakistaner i E36 cab...klisje? =) Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 hehehe...ja er ganske klisje....menmen...me like this one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 du ass! du har synki i gradene! du var nesten kul i sjuer. men treer??? da er du i bånn har ikke råd til tak engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 ahahahaha har tak da din balle...du må bare komme og montere ferdig resten ja er sant..har synki i gradene..menmen...Im still cooler than u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Er vel litt lettere å finne originale hjulkapsler til treer'n enn til sjuer'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 håper igrunn på å få denne parkert i vinter...bruke noe annet..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 hmmm...fikk fiksa mikrobrytern...med plaster..haha..funker fett...også fant jeg en artig liten gummileppe i boden hjemme som jeg skal slenge på...da trenger jeg ikke m-front..hmm...noen som har tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 plasterfix... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 par fler bilder fra ett par dager siden... matching colors i interiørlyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hehe..klassisk tilfelle av noen som har satt på hvite blinkers foran og på sidene, men ikke hatt råd til baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 skal bytte de på sidene og foran til oransje så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå