///Mysild Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har du bilder av hvordan det ble med den gummileppa du hadde avbilda lengre opp her?Synes også du burde skaffe deg bremsekjølekanaler og den plata som skal være bak eller under fangeren, det hjelper mye. Da slipper man å se rett gjennom bilen og ned på marka. enig... det er forferdelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Og siden Wicky var langt unna Oslo sentrum og fikk lyst på kebab så måtte han finne egne løsninger... HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Kommer og spiser kebab med deg snart kompis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Har du bilder av hvordan det ble med den gummileppa du hadde avbilda lengre opp her?Synes også du burde skaffe deg bremsekjølekanaler og den plata som skal være bak eller under fangeren, det hjelper mye. Da slipper man å se rett gjennom bilen og ned på marka. enig... det er forferdelig å se på gir jo meget god kjøling til den hissige firern jeg har da..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Og siden Wicky var langt unna Oslo sentrum og fikk lyst på kebab så måtte han finne egne løsninger... HAHAHA Ja faen a...var sulten....må starte gatekjøkken i gata di..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Kommer og spiser kebab med deg snart kompis!! Høres ut som en grei date..bare ta med deg nok penger for jeg spiser mye..hohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Har du bilder av hvordan det ble med den gummileppa du hadde avbilda lengre opp her?Synes også du burde skaffe deg bremsekjølekanaler og den plata som skal være bak eller under fangeren, det hjelper mye. Da slipper man å se rett gjennom bilen og ned på marka. enig... det er forferdelig å se på gir jo meget god kjøling til den hissige firern jeg har da..hmm... bremser jobber like mye uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 spesielt med wicky sine uventilerte skiver foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Har du bilder av hvordan det ble med den gummileppa du hadde avbilda lengre opp her?Synes også du burde skaffe deg bremsekjølekanaler og den plata som skal være bak eller under fangeren, det hjelper mye. Da slipper man å se rett gjennom bilen og ned på marka. enig... det er forferdelig å se på gir jo meget god kjøling til den hissige firern jeg har da..hmm... bremser jobber like mye uansett hehe njaah...med den kraftpakken jeg har under panseret ( KNFILTER!!) så trenger jeg max kjøling altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 spesielt med wicky sine uventilerte skiver foran ja ble lurt der as..selger sa det var ventilerte foran..menmen..who cares...min kjører iallefall uten å blande olje og vann..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Har du bilder av hvordan det ble med den gummileppa du hadde avbilda lengre opp her?Synes også du burde skaffe deg bremsekjølekanaler og den plata som skal være bak eller under fangeren, det hjelper mye. Da slipper man å se rett gjennom bilen og ned på marka. hahahahaha....nok bilder? Noen som har tips om hva jeg kan gjøre med baklysene?lakke øvre del (blink og ryggelys) sort?rødt?bare lakke blinklyset sort?bare lakke blinklyset rødt?ja burde vel ha hvite blink..men...orker ikke bruke penger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Endelig har du fått på tåkelys, var redd mine skulle bli borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 lakk alt rødt bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 lakk alt rødt bak! blir ikke det litt for mye fargè? hva tycks om leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 bedre en hjemmesota sort hehe... joa, gav et lite løft på en kjedelig front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå