wicky124 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Sjef, Jeg har fått jobb på en kebabsjappe på stovner, Kom innom en dag a! say WHAAAAAAAAAT? nå skremmer du meg as mann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 hmm...må vel impregnere caben til vintern...hvilke produkter anbefales? hardtop, hehe vel om du har en til 500kr så kan jeg kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 du kan få låne den i en uke for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 grei deal det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Sjef, Jeg har fått jobb på en kebabsjappe på stovner, Kom innom en dag a! say WHAAAAAAAAAT? nå skremmer du meg as mann... Hahah, Kødda da.. Jobber på frogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 frogner???klyse as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hehehahaheeh, Frogner er bra det., mye ungdommer.. Den andre jobben jeg har på skøyen sliter jeg litt mer med! heheh.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 eeeh..du kom nettop til oslo og har to jobber?what the faen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 eeeh..du kom nettop til oslo og har to jobber?what the faen? Hehehe, du må jo skjønne at han er en innvandrer fra stavanger,og dermed MÅ integreres i det bokmålnorske samfunnet. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 hahahaah.. Det er drittjobber da, men får inn cash., så det fønker! anyways., må få sett bimmern din., Har fri hele dagen imårra å torsdag, fint vær å! cruise litt! send meg en melding a!! 91395858 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 imorra er jeg dessverre opptatt...damegreier men torsdagen kan funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Good shit., Jeg bor rett ved bislet kebab der du henger når du ikke er på stovner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 kjeda meg for litt siden og gikk litt amok med sprayboksen... lakkerte kalipperne og boltene i rødt... Også lakka jeg toppen av baklykta sort..også ble jeg gira og lakkerte nederste delen sort også...siden jeg så tre stk med sort øvre linje iløpet av halvtime i oslo sentrum Også rydda jeg i boden og fant noen artige dørmatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Kom ned til bislett kabab a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 HAHAHA nå på natten? føler meg utrygg blant alle pannebånd-nordmenna rundt bislet kebab... :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå