Gå til innhold

Gatebil Kristiansand *bilder s 6,7,8, nye s9*


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den F40n holdt på å smelle noe heftig på slutten av dagen... Så at det kom til å gå galt og bare sa nei nei nei nei nei mens bilen kom baklengs mot meg i rimelig grei fart. Egen sikkerhet tenkte jeg ikke på :roll:

Stoppa 1m fra muren...Takk gud for gode bremser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter på flere bimmers-bil-bilder*

og HVA?!?! har skjedd med det jeg regner med er Jay-O sin bil? Var det ikke nok med Jay-O logo på bakpå? Hadde passet bedre om det stod "the police" i rosa, da hadde det iallefall vært litt morsomt...

hehe, skulle egentlig være et opplegg med tre BMWer som politibiler og to MBer med "bandit" på siden, og vi skulle ut på banen. Men alt raknet før vi reiste, så det ble ikke noe av.

Men, det er bare vinyl; er bare å skrelle det av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heehe.. Den der gikk vel på Gol før.. Fysjskammesegåfytterakkern..

Når det er sagt, må jeg si det er sinnsykt mye rart på sørlandet? En slags rar blanding av dårlig smak og "LOOK AT ME" holdning..

Er bra bmwgutta løfta standarden litt.. Men sånn som smaken til resten av folka der ser ut til å være, er det like greit å holde seg hjemme når det regner...

+1

Virker som de har en rar holdning til hva som er showcar..

Nå gadd jeg ikke ta bilde av de kjedligste bilene+at langt ifra alle er herfra, men det er jo Gatebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3k5rnkfk0mmd75zof9ap.jpg

Unnskyld meg, men nå lo jeg høyt! :lol:

Sier jo litt når den fineste bilen jeg så utifra bildene, var en gammal E34 Alpina ;) Tidløs!

Hørt og sett den i byen noenganger. Latterlig bil spørr du meg. Er jo ikke motor under det panseret der. Fiser seg gjennom byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...