Danniboy Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 det var faen mæ det jeg visste... det slår aldri feil.... det blir tatt bilde av alle andre biler enn min bil... hehe jeg har en slags forbannelse over meg ble iallefall tatt bilde av på det bilde med e34 m5 turbo:P
Lars89 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Denne som er din Danniboy? Fin bil Og her kommer de siste fra meg. håper noen har noe bedre
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 din feil sondre.... kun din feil skamme seg JEG tok et bilde av din hehe... skal redigere i morra, og se om det blir noen bra... men utifra kvaliteten på foregående bilder, burde ikke det bli noe problem
Lars89 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Ikkje diss mobilen min! Den holdt ut i 5 timer med konstant regn/fuktighet. Skulle likt å sett det proffkameraet som klarer det!
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Er jo ikke sååå ofte vi er ute med bilene sammen da... de siste gangene jeg har tatt bilder, har du vært i nærheten
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Unnskyld meg, men nå lo jeg høyt! Sier jo litt når den fineste bilen jeg så utifra bildene, var en gammal E34 Alpina Tidløs!
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 den pleier å vinne MB priser, hehe... så noe må det jo være med den, men nei, ikke spes fin i mine øyne... alpinaen er tøff! han skulle bare hatt med 05 m5en sin og 636csien sin også... hehe
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvis den der vinner priser, så er det noe galt et sted...
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Hvis den der vinner priser, så er det noe galt et sted... fordi? det er jo en showbil...
BreitBau Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Heehe.. Den der gikk vel på Gol før.. Fysjskammesegåfytterakkern.. Når det er sagt, må jeg si det er sinnsykt mye rart på sørlandet? En slags rar blanding av dårlig smak og "LOOK AT ME" holdning.. Er bra bmwgutta løfta standarden litt.. Men sånn som smaken til resten av folka der ser ut til å være, er det like greit å holde seg hjemme når det regner...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Heehe.. Den der gikk vel på Gol før.. Fysjskammesegåfytterakkern..Når det er sagt, må jeg si det er sinnsykt mye rart på sørlandet? En slags rar blanding av dårlig smak og "LOOK AT ME" holdning.. Er bra bmwgutta løfta standarden litt.. Men sånn som smaken til resten av folka der ser ut til å være, er det like greit å holde seg hjemme når det regner... +1 Virker som de har en rar holdning til hva som er showcar..
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 hehe... gatebil som premierer, ikke jeg... de gir ut masse rare premier her, hvem som har størst bart, og de gir tilogmed premier til sine egne biler (!?) så virker veldig useriøst mye av det de gjør... men om jeg ikke husker feil, fikk ikke MBen noen premie i år...
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 norges dyreste banetørker? bilde redigert på en dårlig skjerm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå