Simpel Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Heh, lurer på når dette kommer som ettermonterings-kit til E34... Må vel muligens vente en stund. I mellomtiden må jeg vel kjøre rundt med maskinpistolen på fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 får skuddsikker E38 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Satt også og lurte på hvor i helvete jeg skal gjemme maskinpistolene mine Samt hva jeg egentlig hadde gjort om politi/toll/lignende gjorde om de fant maskinpistoler i den nye 760IL-en min...Følger det bæretillatelse med dem om du bare betaler godt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Man bestiller vel gjerne menn med bæretillatelse i samme slengen, om man skal bruke den i et land der slikt i det hele tatt er et tema.. Tror jeg hadde klart meg fint med en vanlig 760i, men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 får kjøpt sirene med funksjon så du kan snakke til de utenfor bilen da. jula har den til 249. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien! word! Hvertfall her i Bergen.. Helt SYKT hvor mange campere det er i bergen.. bare fordi de skal til sotra om 454524 mil... Så kjører dem venstre felt fra bygarasjen til skille mellom sotra og Askøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Woot, akkselererer 760i raskere enn e60 M5? 37hk og 230Nm mer forklarer nok mye av forskjellen Men slipp de løs på banen, så ser man hvorfor m5 er sjefen hehe DET er sant. Men er først og fremst på das Autobahn disse bilene holder til [quote= dinside]begge med elektronisk begrenset toppfart på 210 km/t. Er ikke mye av nyere biler eller gammle biler du klare å kjøre fra da. 210 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 men gjerne med mulighet til å rope at folk skal slutte å sperre venstrefeltet på motorveien! word! Hvertfall her i Bergen.. Helt SYKT hvor mange campere det er i bergen.. bare fordi de skal til sotra om 454524 mil... Så kjører dem venstre felt fra bygarasjen til skille mellom sotra og Askøy.. Kunne ikke vært mer enig. Blir så provosert av og til atte atte ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Heh, lurer på når dette kommer som ettermonterings-kit til E34... Må vel muligens vente en stund. I mellomtiden må jeg vel kjøre rundt med maskinpistolen på fanget. Får et par år siden kom jeg faktisk over en gammal E34 ambasadebil på finn, med pansret karosseri og skuddsikre ruter Maskinpistolen vet jeg ikke hvor du skal gjøre av da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 æssa... pimpa en colt tebake i firrogåtti som hadde tålte 2 ganger så mye og som aksa 4 ganger så fort som 760in.. Leikebil detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå