Nøstbakken Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Kjempe flotte den.. Clean stil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Fy faen for en bil. Jeg vil ha flere bilder, mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Takk for svar:) Er dessverre itte tel salgs:P Tenkte je sku holde den original, sia originale e30r er vørti sjelden vare:P trur det er original m-tech-leppe som sitt foran, men er itte sikker. Det er en LE leppe du har forran. "late edition" Må ærlig innrømme at jeg hadde ofret Touringen for ett slikt eksemplar som dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Utrolig flott bil! Ta godt vare på den, for disse begynner å bli SJELDNE i god stand:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Aha. Biristrand med andre ord ? eh, ja:P åssen visste du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Utrolig flott bil! Ta godt vare på den, for disse begynner å bli SJELDNE i god stand:wink: jepp, blir tatt godt vare på. akkurat pga at slike begynner å bli sjeldne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Takk for svar:) Er dessverre itte tel salgs:P Tenkte je sku holde den original, sia originale e30r er vørti sjelden vare:P trur det er original m-tech-leppe som sitt foran, men er itte sikker. Det er en LE leppe du har forran. "late edition" Må ærlig innrømme at jeg hadde ofret Touringen for ett slikt eksemplar som dette . takk:) flere bilder kjem nok etter hvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Pen bil ja! Hvordan funker senterkoppene på de replikafelgenne der? På mine originale har jeg nøkkellås, men ser ikke ut som det var noe slikt der? Senterkoppom funker helt fint dom:) Har itte no lås på dom, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Aha. Biristrand med andre ord ? eh, ja:P åssen visste du det? Tenkte bare siden det stod strænda jeg Pendler forbi der hver dag så =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Nydelig bil! Hvor langt har den gått? Om du skal selge felgene må du bare si fra. Jeg skal forresten flytte til Gjøvik om en uke, så kanskje jeg ser bilen en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Nydelig bil! Hvor langt har den gått?Om du skal selge felgene må du bare si fra. Jeg skal forresten flytte til Gjøvik om en uke, så kanskje jeg ser bilen en gang i fremtiden 125000 km, faktisk;) må nok ha felgom sjøl:P ja kan hende du gjør vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå