Stian E39 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Skal sende dsc enheten til usa for "oppgradering" og da trenger jeg en antistatisk konvolutt... Hvor får jeg kjøpt det?? Hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
burny_ Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Det pleier å være ganske dyrt, vi bruker sånne på jobben. Synd du ikke bor nærmere så kunne jeg skaffa en til deg... Prøv å finn steder som driver med elektronik / Pc og spør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian E39 Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Har sett på nettet, men der finner jeg bare store kartonger med konvolutter... Jeg trenger bare en Link to comment Share on other sites More sharing options...
525i1991 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 send en mail til komplett om at du trenger en for å sende inn hovedkort eller lignende, da får du en stk gratis;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Tror det skal være mulig å få smisket til seg en slik i nærmeste elektrokjede eller reperatør En kamerat av meg skaffet meg en slik når han jobbet i service avdelingen på lefdahl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian E39 Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Takk for svar! Skal ta meg en tur rundt i morgen og høre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian E39 Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Noen sier aluminiumsfolie gjør samme nytten. Noen som har erfaring innen "faget" og vet om det stemmer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts