bmwx1xdrive23d Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 har strøm frem til coilen, men får ikke gnist. Virker som den ikke pulser. Noen som kan ha en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 pre eller facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 pre eller facelift? Er vell motronic uansett på b25 motorene, om det var det du tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Veivsensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 har du prøvd å bytte det hvite releet (hoved bensin pumpe relee?) som står under den svarte boksen rett med lmm.. dette var feil på min, hadde strøm på coil å hele pakka men ingen liv.. byttet dette å den fyrte med ei gang.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 pre eller facelift? Er vell motronic uansett på b25 motorene, om det var det du tenkte på.. var ikke det jeg tenkte på nei sitter 2hallgivere på kassa på pre og triggerhjulet i front (60-2) på facelift. kan være der problemet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 og i tilegg så haar de ikke samme motorstyring:P preface har Bosh Jetronic;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 og i tilegg så haar de ikke samme motorstyring:P preface har Bosh Jetronic;) retter deg opp litt dem har bosch motronic på pre også. er 320/323 som har jetronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 sjekka opp, dreit meg der ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Sikker på dette? Jeg trodde at en 325 har motronic styring, samma om det er 86 eller 88 modell.. (preface - facelift) Det samme gjelder med veivsensoren, den mener jeg er std på 325 siden den kun ble levert med motronic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 har blitt retta;) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Jeg har en prefacelift. 1988 modell. Har strøm inn på coilen, men ikke ut. Har ohmet følerene på girkassa. De er helt like. Da ville jeg tro de er ok siden de har samme dele nr. Det jeg har misstanke om, er om det er en brytesensor eller tenningsmodul som sitter på v innerskjerm som har streika. Har ohmet den, og var ikke noe motstand i den. Har også misstanke til styreenheten, men vet ikke om den har noe med tenninga å gjøre. Motoren får bensin som den skal. Virker som strømmen er frem til coilen, men at den iokke bryter. Det er jo ved strøm kutt at høyspenningen skapes. Men hvorfor kutter den ikke. Mulig jeg har formulert meg rart eller vrien, spørr gjerne om det er noe uklart eller om noen har en "tenningsmodul" eller styreenhet jeg kunne lånt å prøvd. Ergelig når godbilen ikke går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 på gamle 325'n min så røyk hjernen. hadde signal frem til coil, men der stoppa det. bytta hjerne å da fyra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 hm, interesant. Har snart prøvd det meste, så er vel da godt mulig at jeg trenger en ny hjerne. Har lagt ut en trånd på ønskes kjøpt, men ikke fått noe respons en. Noen som vet hva den svarte lille boksen på v innerskjerm er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 er ikke bare at du har mista triggeren på svinghjulet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå