Todal Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før???? Trenger ikke noe spesialverktøy nei, bare skru av dem 2 pluss noen fosterkninger, handbrekks wire osv. enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Todal Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 oki får se på det i morgen da;) eller i dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Bakstillinga di kan sitte GODT selv om du har skrudd ut alle skruer, de gjennomgående boltene i de store traversforingene går igjennom et sentreringshull på toppen av foringene, den sitter garantert fast der. Jeg måtte vippe ned med spett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Todal Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 ja den sitter som f prøve å vippe den ned med noe i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jeg byttet nylig traversen min, fordi den var rusta i filler. Det er bare å bruke en diger lat mann, hvis det ikke passer når du setter det tilbake igjen er det igjen toppen av en knekt hylse. Den sitter godt rusta i karoserriet. Møkka jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå