Gå til innhold

e30 bakstilling


Todal
 Share

Anbefalte innlegg

hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før????

Trenger ikke noe spesialverktøy nei, bare skru av dem 2 pluss noen fosterkninger, handbrekks wire osv. enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakstillinga di kan sitte GODT selv om du har skrudd ut alle skruer, de gjennomgående boltene i de store traversforingene går igjennom et sentreringshull på toppen av foringene, den sitter garantert fast der. Jeg måtte vippe ned med spett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet nylig traversen min, fordi den var rusta i filler. Det er bare å bruke en diger lat mann, hvis det ikke passer når du setter det tilbake igjen er det igjen toppen av en knekt hylse. Den sitter godt rusta i karoserriet. Møkka jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...