Jump to content

e30 bakstilling

Todal
 Share

Recommended Posts

hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før????

hei noen som vet om man trenger noe spesialverktøy eller hvordan man tar ned bastillinga har skrudd av alt på bakstillinga men det sitter fast i di 2 storeforingene ei på hvær side har tatt av mutteren å alt. noe som har gjort dette før????

Trenger ikke noe spesialverktøy nei, bare skru av dem 2 pluss noen fosterkninger, handbrekks wire osv. enkelt.

Bakstillinga di kan sitte GODT selv om du har skrudd ut alle skruer, de gjennomgående boltene i de store traversforingene går igjennom et sentreringshull på toppen av foringene, den sitter garantert fast der. Jeg måtte vippe ned med spett.

Jeg byttet nylig traversen min, fordi den var rusta i filler. Det er bare å bruke en diger lat mann, hvis det ikke passer når du setter det tilbake igjen er det igjen toppen av en knekt hylse. Den sitter godt rusta i karoserriet. Møkka jobb.