Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, husker deg. :) Har snakket med deg før i moped tiden. :P XP

Fin bil du har kjøpt deg. Hadde hvert stilig med en slik leppe man kan få kjøpt å sette under M3 fangerene. :)

Slik det er på denne:

2ptz1yri3lj6wx6lxp6v.jpg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
billig i hvertfall ;-) hehe... sålenge du ikke har stabstag som skal festes i demperen, så passer alle ;-)

hehe;) som nevnt tidligere så er jeg en fattig 17 åring uten inntekt, så jeg får greie meg med dette :iwant:

hvordan ser jeg om jeg har det? det er en 93 mod med originlae dempere, men senkefjærer.

Skrevet

det går et stag fra den ene siden til den andre ;-) enten er det festet i demperen, eller i bærearmen ;-)

må du ha justerbart da? hvis du ikke har råd til litt kvalitet?

Skrevet
det går et stag fra den ene siden til den andre ;-) enten er det festet i demperen, eller i bærearmen ;-)

må du ha justerbart da? hvis du ikke har råd til litt kvalitet?

okei, må ut å se nå;) ja, er mest sugen på det. da kan jeg justere stuket selv :whoa:

Skrevet

så smart som jeg var, fikk jeg faktisk ikke til og bestille fra ebay :stupid:

men har bestilt meg et justerbart senkesett fra v-maxx prisen ble 6000, noen som har erfaringer med dette? skal monteres på onsdag tror jeg :)

har også bestilt 8000K xenon til grøftlysa 8)

Skrevet

Da har mye skjedd siden sist, jeg har fått senkesettet og montert det. filmet fjernstart, som legges ut nå i kveld:) kjøpte senkesettet igjennom dekkspectrum til en billig penge, nypris på settet var 10 000.

wka1ovvzd85rgwoazozj.jpg

fram :D

4vm3o7kdlgtpx1o1fgkc.jpg

De gamle er til salgs, 40 - 40 senkefjører, 5 mnd gammelt, kom med bud.

ww4anv7agg23tw0ngdk1.jpg

Måtte en tur på biltema å handle fjærklemmer :wink:

7dbdoc59295i7nwjh7y9.jpg

pko8ue2ccatz0yx01tss.jpg

Da var det ferfig montert bak

:D

b6nsxkthjc2y0b18plmb.jpg

Ble laaav ja :roll:

ye2pebb8o3d7meocwv2o.jpg

Den er hevet lit mere bak nå da :wink:

xodhircnq3qch3dop0u7.jpg

JA, bilen er skitten :(

bilen skal rubbes og shines de nermeste dagene, da kommer det litt mere bilder tenker jeg :wink:

Si gjerne hva dere syns om senken;)

Skrevet

skulle også ta firhjulskontroll på skolen i dag, men fant ut at det var til ingen nytte da jeg så at den ytre bærekula til venstre framhjul var gåen... blir vell å bytte den neste uke :wink:

noen som har fått senken sin godkjent i vognkortet før? hva må jeg gjøre? fulgte selvfølgelig med TUV papirer på settet :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...