ess10 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hei, husker deg. Har snakket med deg før i moped tiden. XP Fin bil du har kjøpt deg. Hadde hvert stilig med en slik leppe man kan få kjøpt å sette under M3 fangerene. Slik det er på denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 hehe, så der der du ja! blir vell gt splitters istede, syns de er penere kjøpe mopeden min eller? du skal få den for 25 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 god kveld folkens! nå sitter jeg og skal bestille meg et justerbart senkesett, og kom over dette : http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Gewindefa ... 286.c0.m14 noen som har noe erfaringer med dette? det passer vell coupe? Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 billig i hvertfall hehe... sålenge du ikke har stabstag som skal festes i demperen, så passer alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 billig i hvertfall hehe... sålenge du ikke har stabstag som skal festes i demperen, så passer alle hehe;) som nevnt tidligere så er jeg en fattig 17 åring uten inntekt, så jeg får greie meg med dette hvordan ser jeg om jeg har det? det er en 93 mod med originlae dempere, men senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 det går et stag fra den ene siden til den andre enten er det festet i demperen, eller i bærearmen må du ha justerbart da? hvis du ikke har råd til litt kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 det går et stag fra den ene siden til den andre enten er det festet i demperen, eller i bærearmen må du ha justerbart da? hvis du ikke har råd til litt kvalitet? okei, må ut å se nå ja, er mest sugen på det. da kan jeg justere stuket selv :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Har nettopp vært ute og sett etter noe stabstag, og det var ikke festa noen ting i demperne så da handler jeg nok dette;) takk for hjelpen ///Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 bare hyggelig kjøpte et i dag jeg også... i en helt annen prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Fin bimmer grøtan var det den dere kjørte når jeg å andreas kjørte forbi dere på cityn her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Fin bimmer grøtan var det den dere kjørte når jeg å andreas kjørte forbi dere på cityn her om dagen? Takk takk torp:) nei, det var Christian sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 så smart som jeg var, fikk jeg faktisk ikke til og bestille fra ebay men har bestilt meg et justerbart senkesett fra v-maxx prisen ble 6000, noen som har erfaringer med dette? skal monteres på onsdag tror jeg har også bestilt 8000K xenon til grøftlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Da har mye skjedd siden sist, jeg har fått senkesettet og montert det. filmet fjernstart, som legges ut nå i kveld:) kjøpte senkesettet igjennom dekkspectrum til en billig penge, nypris på settet var 10 000. fram De gamle er til salgs, 40 - 40 senkefjører, 5 mnd gammelt, kom med bud. Måtte en tur på biltema å handle fjærklemmer Da var det ferfig montert bak Ble laaav ja Den er hevet lit mere bak nå da JA, bilen er skitten bilen skal rubbes og shines de nermeste dagene, da kommer det litt mere bilder tenker jeg Si gjerne hva dere syns om senken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 skulle også ta firhjulskontroll på skolen i dag, men fant ut at det var til ingen nytte da jeg så at den ytre bærekula til venstre framhjul var gåen... blir vell å bytte den neste uke noen som har fått senken sin godkjent i vognkortet før? hva må jeg gjøre? fulgte selvfølgelig med TUV papirer på settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 skal justeringa sitte oppe!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå