espulus Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Har nå montert DTM-bakpotte, og synes det ble litt for mye lyd :b Er det noen mulighet for å dempe støynivået noe? Dessuten har den fine sekserlyden blitt svakere Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Gah.. dette er nok svaret du ikke vil ha, men jeg må bare si min mening:P FJERN DRITEN!) og sett på eisenmann bakpotte med rette rør;D Noe bedre finnes jo ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lloydsb Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Har nå montert DTM-bakpotte, og synes det ble litt for mye lyd :b Er det noen mulighet for å dempe støynivået noe? Dessuten har den fine sekserlyden blitt svakere Noen som vet? kan proppe den full med stålull, det hjelper endel på lyden.. har dtm selv, så vet hva du snakker om.. jeg skal ha scorpion, passe lyd og man hører 6ern godt.. imotsettning til dtm som høres ut som en supra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Har nå montert DTM-bakpotte, og synes det ble litt for mye lyd :b Er det noen mulighet for å dempe støynivået noe? Dessuten har den fine sekserlyden blitt svakere Noen som vet? hvordan type eksos er det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
espulus Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Vurderer allerede å montere originalanlegget foreløpig, og deretter koste på et litt dyrere anlegg.. Gidder ikke sitte i en bil når man bare hører en brummelyd bak fra bilen, litt motorlyd må man jo også ha :b Mindre lyd av dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
espulus Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 kan proppe den full med stålull, det hjelper endel på lyden..har dtm selv, så vet hva du snakker om.. jeg skal ha scorpion, passe lyd og man hører 6ern godt.. imotsettning til dtm som høres ut som en supra Du sier noer der.. :b DTM bråker noe forjævlig etter min mening.. Men en kompis av meg kjører 525i med DTM-potte, og den bråker ikke i nærheten så mye som min, hvorfor ikke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiff Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Gah.. dette er nok svaret du ikke vil ha, men jeg må bare si min mening:P FJERN DRITEN!) og sett på eisenmann bakpotte med rette rør;D Noe bedre finnes jo ikke! hvor selges dissa eisenmann pottene? og priser på de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Schmiedmann selger Eisenmann Nettside her: http://motortechnik.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LianLi Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Eisenmann er jo grensesprengende dyrt, gå får scorpion heller med mindre du vil ha det aller beste og er villig til å betale samt vente en del måneder på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
espulus Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Vi får se .. DTM-bakpotte og M3-stylediffuser til salgs i alle fall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiff Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 kikka på Eisenmann nå, men prisa på de er jo for folk som ikke har utgifter som strekker til.. blir for dyrt for meg i hvertfall, hvor er det og få tak i Scorpion bakpotter da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carver Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 www.koed.no de har scorpion Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 hahahhhahaha... DTM er jo bare at potta vipper opp litt!! har det selv, min er simons potte, med dtm stusser... bråker ikke noe mer bare fordi lyden går litt mer oppover Link to comment Share on other sites More sharing options...
espulus Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 hahahhhahaha... DTM er jo bare at potta vipper opp litt!! har det selv, min er simons potte, med dtm stusser... bråker ikke noe mer bare fordi lyden går litt mer oppover Har simons selv .. Og det bråker .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 da må du ha kjøpt feil! har du kjøpt en som er tilpasset bilen, eller en universal? min er bare hakket mørkere enn vanlig... og et fint snerr på toppen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts