handsome Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei hei! Jeg har en BMW e30 1988 320i som er påbegynt som prosjekt.. Og lurer på om noen er intr i denne.. Det er en svenskregistrert bil som kun er fortollet. Har påbegynt demontering av bilen: - Tatt ut varmeapparat - Tatt ut bakseler (har disse) - Tatt ut bakplatene (ved siden av baksete(armlene) har disse) - Tatt ut dørpanelene (har disse) - Tatt ut teppe - Begynt og pusse gulvet for å sveise noe rust hull, og ordne det som var "fikset" av tidligere eier. Har funnet rust noen steder (ikke hatt den på bukk etc!): - Hull mot fremskjermen venstre side - Hull mot fremskjerm høyre side - Hull mot bakskjerm høyreside bak - Hull mot baksjerm venstre side Annet som må ordnes: - Har vært antenne på bilen (tatt ut) så dette hullet må tettes (midl. med teip!) - Jeg hadde tenkt til å fikse på det som har blitt sveiset av forrige eier, ettersom dette er mye punktsveising og ikke pent (på det han har sveiset!) Tenker mest på eksosanlegget her! Alt av motor, understell og seter sitter i bilen, så det er mulig og kjøre den.. MEN kun plass til 3 pers! (mangler 2 stk setebelte bak!) Bilen: - 1988 modell - 320i - Svensk - Gått 286000 km ca - Grå (lacksilber metallic) - Kappet fjørene foran, ikke vet jeg hvorfor? Mine planer da, var å kjøpe en dele M3 og bygge noe gromt, men ettersom penger er ett stort problem for tiden, tror jeg at jeg må selge.. Så om noen kunne være intr. i en E30 peosjektbil, så ta kontakt! Denne har ett godt potensiale! Lurer du på noe? Trenger du flere bilder? Ta kontakt da! Mats Hansen 922 40 656 mats.w.hansen@gmail.com Pris: BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Kan jo begynne på hele 2000, da har du et bud iallefall. Pris antydning hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Vil nok ha mer enn det! HBO. 25 til å starte med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 HBO over 25k? Kall meg gjerne en idiot, men det må være grenser for hvor sykt overpriset e30 skal være for tiden.. 21år gammel, nesten 300k på telleren, ikke i topp stand og delvis demontert.. Edit: og ja... ikke en gang registrert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 HBO over 25k? Kall meg gjerne en idiot, men det må være grenser for hvor sykt overpriset e30 skal være for tiden.. 21år gammel, nesten 300k på telleren, ikke i topp stand og delvis demontert.. Edit: og ja... ikke en gang registrert.... Du glemte å nevne SVENSK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ja så hva er folk villig til å gi for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Med tanke på at den ikke er registert og at det en del rustjobb med den tror jeg 25k var litt drøyt. Har du sjekket registreringsavgiften på denne? Kan ikke se for meg mye mer en 10-15 jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jeg kan ikke se for meg mer enn 2000 jeg heller desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Får jeg ikke over 15, så beholder jeg den iallefall.. Den kostet tross alt penger i Sverige + moms da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Altså.. Jeg har nettopp kjøpt et karross Norsk reg for bare noen få lapper her i Norge. Det karrosseriet har mindre rust enn ditt, Samme maskinen, og min har ikke bulka bakfanger. Hvis du setter inn igjen de tingene du har tatt ut kan du Maks få 5000,- Tror du skal vurdere å beholde den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da vil jeg nok tro jeg beholder den selv.. Men hvis noen er intr, så får de si ifra da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg solgt da en i deler. Avhengig av hva du har å selge da, om det er sperre på diff feks, om motoren går greit, interiør, ratt ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg