Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et stag på vindusviskerne hoppet av idag,fikk de på plass igjen,alt virker ok nå,men må noe skiftes for at ikke de samme skal skje igjen en av de nærmeste dagene?

Skrevet

du kan varme det hard gummi feste som skal trykkes opp i kula. Varm det opp litt, ta ei rørtang og klem den litt mindre og trykk den på plass igjen.. Holder en stund ;) For meg har det holdt i ca 3 mnd no, men har nytt når det streiker igjen. Koster ca 200 kr inkl frakt hos gsbildeler.no

Skrevet

Må begge viskerarmer og det plastdekselet som ligger nederst på ruta demonteres for å komme til å skifte staget? Ser veldig trangt ut uten...

Skrevet

nei, du trenger ikke å ta av viskerarmer osv. Bare ta vekk pollenfilteret på førersida. Hele boksen og så et deksel, så ser du rett inn på staget ;)

Skrevet

Lurt å stoppe viskerne når de står midt på ruten også (ta av tenningen) for å komme lettere til!

Tror jeg betalte ca. 120,- for staget hos GS, i butikken.

Kan ellers fikses med kreativ bruk av nøkkelring (nødreparasjon uten særlig tilgang på verktøy som holdt i flere mnd. frem til jeg somlet meg til å kjøpe nytt stag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...