scoot Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hei. Har en kompis som sliter veldig med sin BMW e39 STV. Bilen er en 2000 eller 2001 mod tror jeg, har automat og masse utstyr. PRoblemet med bilen er at det elektriske lever sitt eget liv, plutselig funker alt. Og uka etter funker ikke CD spiller, el vindu, baklys, frontlys, varmeapp osv. Enten funker noe, ingenting eller alt. Dette kan variere, enten funker alt 2 mnd, eller ikke i 4mnd. Noen som har vært borti dette? Er det noen "felles hjerne" for dette? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Kan væra defekt tenningslås. Er fleire som har hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Hm, det var ingen dum idè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 du kan også sjekke koblingsboksen under passasjersetet, har vært borti dårlig kontakt og grønne koblinger der, som resulterte i mye surr med klimaanlegg, lys og diverse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da tror jeg at jeg skal ta en titt der! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå