Muffins Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jeg har egentlig en tråd fra før, men den var opprinnelig på den gamle bilen vell rett på sak da. I Juni hentet jeg meg en E46 320d 02', ett ganske stort hopp fra den gamle 316 92' med den beryktede M40'en. Og har siden da gjort litt oppgraderinger i utseendet. Først slik den så ut da jeg hentet den. Og etterhvert Kjøpt ny front-fanger og fått lakkert den. og for de med falkeblikk ser at det står orginale type 46 felger på. Fikk kjøpt meg orginale BMW type 125 felger, som jeg syntes passer på bilen. Også har jeg fått satt på svarte nyrer Etter senking og btw, jeg tror jeg beholder de oransje blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Skriker etter senk, men ellers var den veldig pen! Orange blink kan være tøft det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Har sagt At han må senke bilen blur vel sikkert gjort etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 ja vet den må nokk ned, hvertfall i fronten. den er ganske lav på ræva fra før av. Må bare spare penger først så skal man se hva som blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Skriker etter senk, men ellers var den veldig pen! Orange blink kan være tøft det også Såå enig Orange blingers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 joda blinklysene blir nok værende. Og joda den skal senkes, men skal kjøpe ordentlig senkesett da. Og da må det spares en stund, har ikke så god lønn at det gjør noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 nederste bilde. hvordan felger har du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 nederste bilde. hvordan felger har du på? bmw style 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Veldig pen bil dette, men jeg liker best hvite blinkers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Den er fin bilen din Kunne tenkt meg en sånn selv Syns også at det øverste bildet var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Den er fin bilen din Kunne tenkt meg en sånn selv Syns også at det øverste bildet var kult Har venta på at du skulle innrømme det btw Dan: http://forum.e46fanatics.com/forumdisplay.php?f=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Ehe fin tråd vi må vel ta oss en shoot til helga.. Må bare se om vi finner noen fine locations Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Visst du vil så kan vi dra å lete etter noen fine locations og ta bilder av drosja di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå