Torbjørn H Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 og btw, jeg tror jeg beholder de oransje blinklysene Var ikke det "Smakløst"? (jmf. tråden om gamlebilen) Uansett, gratulerer med ny bil, selv om det er en stund siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Hehe ja syntes det ikke passet like godt på grå E36 som det gjør på grå E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Nå er senkesett bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Bra Hvor mye skal du senke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 35 fremme og 25 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Lenge siden jeg har oppdatert siden her. Den siste uka har jeg skrudd og skrudd. siden jeg hadde maks uflaks da viftereima mi røk. Viftereima tok med seg reima som driver Air Condition, kappet over retur slangen til oljekjøleren til girkassa. Og på toppen av det hele så gikk vibrasjonsdemperen til F. Ble en dyr Viftereim! Gamle Vib. demperen New installed and running Overvåking av temp på girkassa nederst til høyre under oljefylling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Funke traktoren nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 kjøpt'n i Elverum, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Ja Dan, no funke traktorn Tomsti: Nei kjøpte den i Drammen området, men henta brorn min i Militærleiren i Elverum på tur oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Driver å monterer senkesettet nå, har fått ferdig fronten. ble ganske lavt i forhold til forventet, men så lenge det går bra når vinteren kommer igjen så er jo det bare flott men er ett evig prosjekt å rive ut alt som må ut av bagasjerommet for å komme til dempertårnene bak :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Sleng ut bilder da Kanksje en idê å endre overskriften sånn at folk ser at det skjer noe her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Senka den i Mai, men har glemt å ta bilder. Jeg har ett tatt med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Blei utrolig bra med senk! Kul look med orange blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Blei utrolig bra med senk!Kul look med orange blinklys! ja blei digg har vurdert mange ganger å kjøpe hvite, men har kommen fram til å beholde de hver gang. ''alle andre'' har jo hvite eller blanke så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Fått på nye pyntelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå