Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venninna mi har faktisk bilde av seg og en annen venninne liggende over panseret mitt! Fikk aldri sett bildene :(

Men de hadde nok vært ganske så bra:p

doh! den er kjip! :-P

Frister å mase litt! :D

Det virket sikkert som en bedre ide i beruset tilstand, enn dagen derpå, spesielt når hu har type og barn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg var hos forlaget på fredag, og trodde de skulle få til å redigere ferdig kalenderen digitalt den dagen, og gi meg svar på om bildene de fikk kunne brukes, men det rakk de visst ikke... :roll: så da sitter jeg også og venter på svar!

Jeg kunne godt sendt PM til eierne av bildene jeg gav fra meg, men er surt å måtte trekke tilbake den dersom bildet ikke egnet seg på trykk pga for lav oppløsning el liknende.

Meningen var å gi denne beskjeden på fredag, men jeg har stått konstant hele helgen og skrudd på BMWen for å få den klar til Våler neste helg! Så jeg må bare beklage at jeg ikke har vært flinkere til å følge opp her! :stupid:

Ang. salg av kalender og bimmers.no få midler av overskudd så er vel det et faktum allerede i år! hvertfall slik jeg ser det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,spent på om jeg fikk bildene mine på trykk eller ikke :(

Er vell en liten sannsynlighet for at i allefall ett av dine bilder kommer på vell ;D Tror mange har stemt på bilen din, så om kvaliteten er god nok dukker du nok opp på lista skal du se ;D

Jeg synes i allefall bilen din fortjener en plass ; )

Helst med AC S leppa montert 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på svar fra forlaget, har ikke villet sende noen pm før jeg vet sikkert at bildet kunne brukes av den grunn at jeg ikke vil trekke det tilbake...

De inne på forlaget fikk det til å virke som om det kun tok noen timer å redigere en mal som jeg kunne se, men har enda ikke hørt noe, så er litt skuffet, skal ringe dem i morgen og høre! ;) da blir det tilbakemelding her inne! :) ellers så ser jeg vel de fleste av dere på Våler regner jeg med?`

Så det var spm om pris, den blir nok ikke avskrekkende, jeg må bare finne ut av hva frakt kostnadene mine blir før jeg setter prisen, men det får dere jo vite når den kommer ut for salg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med Chris i helga.. Her er det forlaget som trekker ut tiden ;)

Slapp av.. Chris er en knakende ålreit fyr, og så lenge han ikke får gjort noe annet enn å mase så må vi bare smøre oss med tolmodighet..

Jeg regner likevel med at en oppdatering e rlike rundt hjørne, og tror nok også Chris er glad for at det er så stor etterspørsel i tråden. Det viser at folk fortsatt har interesse for å få tak i denne kalenderen!.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Takk for fint innlegg Kevin! :)

Fikk malen av forelaget i går, ettersender de et par endringer i dag, og da er det bare å vente på at de er ferdig med å trykke! ;)

Ser ut som om den blir veldig bra folkens, gleder meg til jeg har et eksemplar i hånda! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...