Chris_325iM Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Er det slik at folk vil at jeg skal poste de utkårede bildene på første siden? For meg så virker det som om de fleste virker veldig interessert i "å få vite hva de kjøper"...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 ja, bare gjør det... du får mer salg også sikkert... folk er så negative til at det "bare" er 3 serier uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Nå er det vel ikke lagt ut for salg enda akkurat... Det går jo an å ha et lite "thumbnail"-bilde av alt når den legges ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Det blir mye 3 serie da majoriteten her inne kjører det, så det gjenspeiler jo bare miljøet her inne! rart at stortsett de fleste kjører 3er men alle vil se noe annet i kalenderen hehe Men det er 9 forskjellige karroserier med i kalenderen da, det synes jeg ikke er så galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ser den Chris. Men, kalenderen neste år. Så må folk sende inn gode bilder av 1-5-6-7-8 serien. Så får vi som ikke kjører 3-serie med flere bilder :- ) Håper jeg har rett akkurat nå. Mathias Holmen. PS: Jeg skal ta masse bilder framover, så jeg er klar for neste kalenderår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 kan jeg tørre og påstå at 70-80% (om ikke mer) av forumet kjører 3 serie? da kan man ikke "kreve" mange andre biler i kalenderen... hvis jeg da kjøper med en 850, så kan jeg ikke "kreve" at den skal være med, kun fordi at det nesten er den enseste 8ern på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Sier meg enig i det Mysild! Hadde vært morsomt å få en viss blanding i det og :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ser den Chris. Men, kalenderen neste år. Så må folk sende inn gode bilder av 1-5-6-7-8 serien. Så får vi som ikke kjører 3-serie med flere bilder :- ) Jeg har et par 1'er bilder klare til neste år: Flere her: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/e87/ ... msport.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Nydelige bilder bmwmsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Nå snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Nydelige bilder bmwmsport Takker Det er http://www.drunkendonut.com/ som har tatt bilder. Jeg har bare bidratt med "fotomodellen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Flott det bildet bakfra med vannet der, men det irriterer meg noe helt sinnsykt at antenna er kutta! Bedre å manipulere den bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Nydelige bilder bmwmsport Takker Det er http://www.drunkendonut.com/ som har tatt bilder. Jeg har bare bidratt med "fotomodellen" tøff den bilen din? er ikke avust blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 tror den blåfargen heter Le mans blau ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 tror den blåfargen heter Le mans blau ? Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå