carlhaakon Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Aha, er ikke så ulik min ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Aha, er ikke så ulik min ser jeg Blått er flott som et slott! www.flottsometslott.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 skjer det no her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 sitter å tvinner tommler og venter på at kalenderne skal komme i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 åssen går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 min bil har lyst å væra med å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Bumper tråden for en aldri så liten status ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 status er at jeg venter på kalenderne, de skal vel komme i slutten av November... Desverre så tar det evinnelig lang tid den trykkinga... spør meg ikke hvorfor men sånn var det visst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 du må snart si at de må korrigeres til år 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 status er at jeg venter på kalenderne, de skal vel komme i slutten av November...Desverre så tar det evinnelig lang tid den trykkinga... spør meg ikke hvorfor men sånn var det visst Jeg skjønner, når jeg venter på noe så ringer jeg hver dag for å pushe på, i noen sammenhenger hjelper det, noen ikke men det er uansaett vert å pårøve ! Vi setter vår tillit til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 er disse fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 er disse fortsatt til salgs? har vel egentlig ikke kommet for salg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 status er at jeg venter på kalenderne, de skal vel komme i slutten av November...Desverre så tar det evinnelig lang tid den trykkinga... spør meg ikke hvorfor men sånn var det visst Jeg skjønner, når jeg venter på noe så ringer jeg hver dag for å pushe på, i noen sammenhenger hjelper det, noen ikke men det er uansaett vert å pårøve ! Vi setter vår tillit til deg Jeg skal ta å sende en mail til Håvard på forlaget og høre om jeg kanskje kan få en dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Har du noe tall på hvor mange kalendre som blir trykket opp du vil dele med oss, og hva prisen blir (hvis det var sånn at andre kunne få kjøpe kalenderen) ? Venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Har du noe tall på hvor mange kalendre som blir trykket opp du vil dele med oss, og hva prisen blir (hvis det var sånn at andre kunne få kjøpe kalenderen) ?Venter spent Må jo bli sånn! kommer til å bli en stor selger.. tenkt en bimmers kalender til jul til meg hadde vært helt topp det. kan meste ikke få noe finere, mye finere en sokker og masse annet graps! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå