Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!

Share

Anbefalte innlegg

Det betyr bare at din ordre er såppass liten iforhold til de andre de har, så din blir nedprioritert og kjørt når de har en ledig time her og der... Kjenner til dette veldig godt, da trykkeriet her på bruket er veldig flinke til slike unskyldninger ;) hehe

Det jeg ser for meg at de gjør ja... så skulle nok valgt et mindre forlag for å slippe å bli overkjørt av alle andre...

Litt irriterende også når de har en egen avdeling for spesialtilpassede produkter for mindre ordre som våres kalender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg håper på før jul! men det begynner vel å se tynt ut nå... men hvis alle krysser fingerne så kanskje ;)

Jeg kan vel trekke meg fra det forlaget jeg har nå, men tviler på at det er noen forlag som har såppass lite å gjøre i desember at de bare kan klemme inn kalenderen vår på dagen, så det tryggeste er nok å mase videre! Når jeg prata med han på forlaget forrige uke så trykket de alt maskiner kunne tåle...

Jeg ringer 10-12ganger idag også, så kanskje vi får en liten update idag! :)

Som kristian valen sider: Alle skal få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladmelding!!! :D

Kalenderen kommer til innen slutten av neste uke! Har nå blitt lovt SENEST mandag 14. desember. men det er plalagt at den skal komme tors 10. / fre 11.

Da vil jeg egentlig tørre å begynne å ta inn forhåndsbestillinger f.o.m. i dag.

Det vil bil en update i kveld på pris, betaling osv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...