Chris_325iM Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Det betyr bare at din ordre er såppass liten iforhold til de andre de har, så din blir nedprioritert og kjørt når de har en ledig time her og der... Kjenner til dette veldig godt, da trykkeriet her på bruket er veldig flinke til slike unskyldninger hehe Det jeg ser for meg at de gjør ja... så skulle nok valgt et mindre forlag for å slippe å bli overkjørt av alle andre... Litt irriterende også når de har en egen avdeling for spesialtilpassede produkter for mindre ordre som våres kalender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 men om kalenderen kommer litt seinere så kjøper nuk folk for det men det beste hadde jo vært før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 men har du en bindende avtale med trykkeriet? Så du kan ikke komme deg unna og velge et anna trykkeri, eller er det for mye jobb å ta opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg å vil ha en kalender!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Me 2! Gjerne flere også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg kjøper også en, for å støtte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg håper på før jul! men det begynner vel å se tynt ut nå... men hvis alle krysser fingerne så kanskje Jeg kan vel trekke meg fra det forlaget jeg har nå, men tviler på at det er noen forlag som har såppass lite å gjøre i desember at de bare kan klemme inn kalenderen vår på dagen, så det tryggeste er nok å mase videre! Når jeg prata med han på forlaget forrige uke så trykket de alt maskiner kunne tåle... Jeg ringer 10-12ganger idag også, så kanskje vi får en liten update idag! Som kristian valen sider: Alle skal få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 jeg skulle bare si att jeg synes bilde 165 burde trykkes... var en kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 er tøff den E30en ja, men jeg vil tro at den falt ut på grunn av dårlige bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg tar en=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Kunne og tenke meg en kul kalender =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Gladmelding!!! Kalenderen kommer til innen slutten av neste uke! Har nå blitt lovt SENEST mandag 14. desember. men det er plalagt at den skal komme tors 10. / fre 11. Da vil jeg egentlig tørre å begynne å ta inn forhåndsbestillinger f.o.m. i dag. Det vil bil en update i kveld på pris, betaling osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 KNALL!! Jeg vil ihvertfall ha en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Supert! Vi venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 når er det kveldens update kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå