Random Hero Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 tar det lang tid fra kalenderen er bestilt til den kommer i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Tok ett par tre dager når jeg bestilte, gikk fort i hvertfall. Kommer kanskje litt an på om han sender ut i puljer eller om han sender ut fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Fan. Har du ikke bilde av en e46 TITANSILVER? med knall svarte baklykter? vil se hvordan dette ser ut Helst m3 fanger med 4 potter å bagasjelukespoiler å rutesenker fra ac =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Kalender er i postkassa innen 1 uke etter betaling! Sender kalendere så ofte jeg får tid til å sette meg på postkontoret og skrive adresser, satt der nettopp i 1,5 time og pakka og skrev på adresser hehe Dama bak kassa ler like mye hver gang jeg kommer og skal sende kalendere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Fan. Har du ikke bilde av en e46 TITANSILVER? med knall svarte baklykter? vil se hvordan dette ser ut Helst m3 fanger med 4 potter å bagasjelukespoiler å rutesenker fra ac =D google.com kan jo hjelpe deg dersom du ikke finner bilde av en slik bil her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hvilke av forumets brukere har bilen sin med i kalenderen her? Jeg husker ikke alle brukernavnene i farta... jeg kan jo sjekke det opp og legge ut lista over navn som ble med! hvis ikke så kan de jo melde seg her selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Bestilte for noen dager siden, gleder meg til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvordan går salget Chris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvordan går salget Chris? Hei! joa, det har vært drit bra salg de siste 2 ukene, men har totalt solgt underkant av 100stk, målet var å selge 150 her inne, 200solgte har vært det gyldene mål Det har gått helt ok, det går mot et tap her, men jeg er godt i gang med planlegging for neste år! Så vi får se om det går litt bedre! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Kanskje det blir solgt litt flere når man ser hvor fet kalender kompisen har, og må bare ha en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Det begynner å haste litt for de som henger etter nå ettersom det begynner å bli langt utpå året for salg/kjøp av kalender... men jeg sender ut så lenge folk kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Yey, da kom min endelig idag Mye bra her, vi må fortsette med dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Bare å bestille, kalendern var kuuul =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Du har ennå flere igjen ? : ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Konge kalender folkens!!! LØØØP (trykk) å bestill!!!!! 8) Høres bra ut at det er planer om en ny kalender neste år. dette burde jo nesten være noe alle her inne "måtte" ha..! En på kjøkkenet, en på soverommet og en i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå