LianLi Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har noen nye Depo lykter stående som jeg ikke fikk bruk for, da jeg kjøpte meg org Bosch i stedet. De er kun tatt opp og sett på, plastikkfilmen foran lyktene er fremdeles på og sendes i orginal embalasje. (Matchende blinklys følger med i denne pakken) Disse har sort bakrunn, slenger med en link til bilde så alle vet hvordan de ser ut: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7932.jpg Kjøpt på GS, ny pris er ca 2250kr Selges for 1700kr + frakt. Har også en diffuser til m3 bakfanger som jeg trodde ville passe på orginal bakfanger men det gjorde den da altså ikke. Passer kun M3/M-tech bakfanger. Kjøpt på Koed, ny pris er ca 1050kr Aldrig vært montert på bil, kun prøvemontert uten hell Fremstår som ny. Selges for 700kr + frakt. Varene sendes som postoppkrav, PM om intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 bilde av lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Det ligger jo link til bilde der! De erhelt nye sier han, så burde være rimelig lik det bildet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Som Jensemann sa, og som jeg nevnte i første posten så er de helt nye, men kjøpt for ei stund tilbake siden. Ligger i orginal innpakning og har fremdeles plastikken klistret foran glasset på lyktene. Er samme lyktene som på bilde i linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 1200 for lyktene=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå