gnmfr Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Dessvære så må jeg selge etter egentlig akkurat ha kjøpt den pga har ikke råd til og fullføre et sånt prosjekt på altfor lenge, har jeg dessvære ikke innsett før nå dama går på skole, akkurat kjøpt leilighet, en liten en på 1 år og jeg har en jobb som søpelltømmer så driter ikke penger.. Er en 87 mod prefacelift det som følger med/er gjort er: sandblåst og syregrunnet der det var rust.. bremsekraftforsterker rattstamme med et godt brukt loisi ratt grill med lykter ledningsnett panser. sidevinduer varmeregisteret Nye original bakplate og originale m3 skjermer sveiset inn nye originale m3 innerskjermer glassfiberskjermer foran Originale m3 sideskjørt glassfiber c stolpe glassfiber m3 bagasjeluke påbegynt halvbur og sveiset alle festene til dette fjærnet og sveiset igjen reservehjulsbrønnen rustfrie dører med igjensveiseede listehull dørtrekkhar også en garret t25 som kan følge med negative er det at sveiset inn nytt stolgulv som det er litt overflaterust rundt pga sto ute i vær og vind et par måneder før jeg kjøpte bilen.. Dette er den eneste rusta som er igjen. må bytte tak pga forige eier har kappet ut takluka med vinkelsliper bildene er av litt forskjellige datoer ' 15000kr kan byttes i kawasaki ninja, cbr eller lignende e36 coupe(betaler ikke noe imellom men div feil mangler gjør ingenting) turbokitt pluss mellomlegg eventuelt noe annet morsomt Ring hvis du lurer på noe 97685858 Mvh Kristoffer Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 litt off topic, men dette var et lite gullkorn synes jeg: "jeg har en jobb som søpelltømmer så driter ikke penger.. " lykke til med salget iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Kunne vært interessant denne her, gamle Yngve sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Kunne vært interessant denne her, gamle Yngve sin? jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Kunne vært interessant denne her, gamle Yngve sin? gamlebilen til ynge det her ja, har dessvære ikke råd til og fullføre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg